Promotivne aktivnosti, idealna prilika za direktnu komunikaciju sa kupcima
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_211025086.jpg?v=1)
Šoping centri danas predstavljaju mjesta koja potrošačima nude mnogo više sadržaja pored primarne kupovine, poput kina, dječijih igraonica, restorana, koji pružaju mogućnost druženja i kvalitetno provedeno vrijeme sa dragim osobama.
Zbog užurbanog načina života za mnoge potrošače tržni centar je mjesto gdje, zahvaljujući promotivnim aktivnostima kompanija, imaju priliku dobiti informacije o novim proizvodima, novim pakovanjima ili drugim pogodnostima koje su kompanije pripremile za njih. Istovremeno, šoping centri su mjesto direktnog susreta predstavnika kompanije i potrošača, te pružaju priliku kompanijama da nagrade svoje vjerne kupce za lojalnost, ali i privuku nove korisnike.
No, moramo priznati da niti odlazak u kupovinu više nije ono što je bio, naravno zbog izazova za kojim se suočio cijeli svijet – širenja koronavirusa.
"Činjenica je da je pandemija korona virusa promijenila svaki segment života pojedinca i društva, pa tako i boravak u tržnim centrima. Svjedoci smo primjene brojnih epidemioloških mjera na mjestima kupovine, od nošenja maske, obavezne dezinfekcije i pridržavanja minimalne udaljenosti osoba, a sve sa ciljem spriječavanja širenja zaraze i čuvanja zdravlja građana. Još jedna mjera koju nećete vidjeti na ulaznim vratima u tržni centar, a koja je na snazi jeste zabrana degustacije prehrambenih proizvoda", kazala nam je Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje.
"Kompanije koje djeluju na maloprodajnom tržištu, u vremenu prije pandemije gotovo svakodnevno su angažovale naš kreativni tim za pripremu i realizaciju promotivnih aktivnosti u tržnim centrima, a potrošači su uvijek bili zainteresovani saznati novitete, bilo da se radi o novom proizvodu, novom okusu ili pakovanju već poznatog proizvoda. Zahvaljujući našem znanju i iskustvu, svaka promocija je bila posebno osmišljena kako bi potrošačima pružili poseban ugođaj i nezaboravan događaj", dodaje Sujoldžić.
No, od početka pandemije do danas, mnogo se toga promijenilo. Kada je svima postalo jasno da život nije i ne smije stati zbog korona virusa, "nova" normalna svakodnevnica postavila je pred društvo izazov prilagodbe promjenjenim okolnostima, doslovno u svakoj oblasti.
"Unapređenje prodaje je kompanija koja nije posustala pred izazovom, te smo odlučno krenuli u prilagođavanje naših usluga, sve sa ciljem da budemo i dalje strateški partner našim klijentima, dajući doprinos i podršku u pravo vrijeme i na pravom mjestu na visokom nivou", kaže Sujoldžić.
"Svjesni smo da su se obrasci ponašanja pojedinaca i kompanija promijenili i prilagodili novim okolnostima, ali i da je odgovornost za izlazak iz pandemije na svima nama. Obzirom da provodimo dosta vremena na terenu, na prodajnim mjestima, imamo priliku uvjeriti se da “novo” normalno funkcioniše i da su se mnoge aktivnosti jednostavno prilagodile. Promotivne aktivnosti se vraćaju u svakodnevnicu, potrošači su zainteresovani da dobiju informacije kroz direktnu komunikaciju i iskreno se obraduju promotivnim poklonima", naglašava Sujoldžić.
Na zadovoljstvo mnogih klijenata kompanije Unapređenje prodaje sve su brojniji tržni centri koji odgovorno pristupaju organizaciji promotivnih aktivnosti na prodajnom mjestu. Povratne informacije od tima promotera sa terena kažu da potrošači vrlo rado, možda i više nego ranije, učestvuju u aktivnostima. Jer druženje, pozitivne emocije, pokloni, zabava, smijeh, kontakt i komunikacija nedostajale su svakom tokom pandemije.
Tim Unapređenja prodaje odlično poznaje maloprodajno i HoReCa tržište, uvijek nudi inovativna rješenja, te je u mogućnosti organizovati promotivne aktivnosti u roku od 48 sati po prijemu zahtjeva, što je svakako preduslov za izvedbu aktivnosti na visokom nivou, na zadovoljstvo klijenta ali i krajnjih potrošača.
Kompanija Unapređenje prodaje pruža usluge promotivnih aktivnosti, unapređenja prodaje, narudžbe, manipulacije POS materijalima, organizovanja nagradnih igara, mystery shoppinga, istraživanja tržišta, consultinga i organizacije događaja, i to na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Više informacija o Unapređenju prodaje svi zainteresovani mogu dobiti ako posjete web stranicu www.unapredjenje-prodaje.com.