Rafinerija ulja Modriča na Međunarodnom sajmu Automehanika u Frankfurtu
Ovaj sajam je jedan od najvažnijih iz oblasti autoindustije, te pruža idealno okruženje za profesionalnu razmjenu informacija o tehnološkom razvoju i industrijskim trendovima za automobilsku industriju.
Na štandu Rafinerije ulja Modriča predstavljeni su njihovi poznati brendovi, ulja OPTIMA i MAXIMA kao i usluga Private labeling koja zahvaljujući dobroj tehnološkoj opremljenosti, kao i tradiciji i iskustvu, daje mogućnost za proizvode koji će se na tržištu isticati kvalitetom i originalnošću.
Siniša Mijatović, načelnik Uprave za trejding i isporuku ulja istakao je da je nakon uspješnog nastupa u Kairu i konferencije u Londonu, dolazak na sajam Automehanike u Frankfurtu predstavlja treći veliki događaju u toku ove godine na kome Optima Grupa predstavlja i promoviše ulja i maziva proizvedena u Rafineriji ulja Modriča.
"Pored promocije ulja i maziva, cilj dolaska na ovaj sajam jeste i nastavak pregovora sa velikim svjetskim proizvođačima ulja i maziva na temu uslužnog punjenja njihovijh proizvoda u našoj rafineriji", navodi Mijatović.
Ističe i da je mladi tim koji je zaposleni u komercijalnom sektoru Optima Grupe za prvih osam mjeseci tekuće godine ostvario rekordnu prodaju, prodajući proizvode na 26 tržišta širom svijeta.
"Za narednu godinu imamo planove koji se odnose na tržišta, na kojima do sada nismo prodavali naše proizvode. Nakon Frankfurta idemo na sajam u Istanbulu", rekao je Mijatović.
Sve ovo povrđuje da Rafinerija ulja Modriča proizvodi kvalitetne proizvode, posjeduje proizvodni kapacitet, te da ima svjetski priznate reference, koje su uspješno prikupljali u proteklih nekoliko godina.