Redovno izmirivanje obaveza prema BiH: Lactalis BH "Šampion poduzetništva"

Kriterij za odabir nagrađenih kompanija bili su zvanični podaci Porezne uprave i Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim porezima i doprinosima. Osim Lactalisa BH, nagrađena je još 21 firma iz Tuzlanskog kantona za uredno i na vrijeme izmirivane obaveze prema državi i radnicima.
Priznanje je rezultat projekta ‘’Pozitivna ekonomija za 2015. godinu’’ kojeg su realizirali uredništvo lista BH Glas i Vlada Tuzlanskog kantona, s ciljem afirmacije uspješnih kompanija iz privatnog i državnog sektora ovog kantona.
"Ovo priznanje potvrda je odgovornosti prema našim uposlenicima prije svega, ali i naše opredjeljenosti za jačanjem bh. ekonomije. Samo urednim poslovanjem na tržištu se stvaraju nove prilike, država stiče kapacitete za ukupni napredak, a jača država ujedno znači i bolji okvir za rad privatnog sektora. Naše odgovorno poslovanje podrazumjeva stalno ulaganje i unaprjeđenje kako proizvodnih procesa i poslovanja, tako i doprinosa lokalnoj i široj društvenoj zajednici" ističu iz Lactalisa BH.

Podsjećamo, za gradačačku mljekaru Inmer 2015. godina bila je rekordna u više segmenata poslovanja. Uspješna poslovna godina ogleda se u porastu proizvodnje za oko 10% u odnosu na 2014. godinu, što je rezultat konstantnog ulaganja u tehnologiju, opremu i inovacije, ali i vrhunske kvalitete domaćih proizvoda brendova Dukat, Domaće blago i Dar prirode. Više proizvoda na proizvodnim trakama Inmera rezultat su i izvozne orijentacije kompanije Lactalis BH. Naime, u 2015. godini više od 50% proizvoda proizvedenih u Inmeru izvezeno je na tržišta Srbije, Crne Gore, Makedonije, Kosova i Albanije. To je doprinijelo da u 2015. godini Lactalis BH, u volumenima izvezenog mlijeka i mliječnih proizvoda iz BiH, učestvuje sa više od 30% udjela unutar ove kategorije. Ovaj je podatak potvrda da potražnja za bh. proizvodima na ino tržištima sve više raste.