Regionalni aerodromi u pandemiji: Beograd dnevno ima i do 35 letova, Sarajevo četiri ili pet
Međunarodni aerodrom Sarajevo danas tako ima pet letova, od toga četiri redovna. Uz standardne Beograd, Zagreb i Sarajevo, danas se leti i za Dubai. Uz sve, tu je još samo charter let domaće aviokompanije FlyBosnia za Antaliju.
Beograd je znatno veći grad, ali teško je shvatiti da tamošnji aerodrom "Nikola Tesla" danas ima čak sedam puta više letova, čak 35. Iz glavnog grada Srbije može se letjeti do svih bitnijih evropskih gradova, od Pariza, Londona, Moskve, Frankfurta...
Nešto su zaslužne niskotarifne kompanije, nešto jak domaći avioprijevoznik, ali takav nesrazmjer je ozbiljna kritika za sve naše nadležne organe, kao i sam aerodrom.
Trideset letova danas ima i zagrebački aerodrom "Franjo Tuđman", a tu određenu ulogu igra i članstvo Hrvatske u Evropskoj uniji. Za razliku od Srbije Hrvatska ima i određen unutrašnji zračni promet, pa tako značajan broj letova sa zagrebačkog aerodroma otpada i na Dubrovnik, Split, Osijek i Pulu.
Neke razlike su uvijek postojale, ali ih je pandemija posebno naglasila. Zanimljivo je kako posljednjih mjeseci bolje brojeve od Međunarodnog aerodroma u Sarajevu ima aerodrom u Tuzli.
Naravno, brojevi letova s određenog aerodroma, posebno u današnjem vremenu pandemije i nametnutih ograničenja imaju brojne razloge, čak i više nego u "obična" vremena. Bez bolje povezanosti i dostupnosti Bosne i Hercegovine pate posebno ekonomija i turizam, a posljedice su dalekosežne.