Renomirana kompanija Generale Costruzioni Ferroviale (GCF) iz Rima koja obavlja radove na projektu rekonstrukcije željezničke pruge od Sarajeva do Bradine na ovim poslovima angažovala je vlastitu flotu savremenih željezničkih mašina tzv. "radnih vozova". Radi se o specijalnim kompozicijama koje istovremeno uklanjaju stare i postavljaju nove šine i pragove ili takvim vozovima koji u hodu ukljanjaju i prečišćavaju dotrajali tucanik ispod postojeće pruge i postavljaju novi.
Tokom ovog mjeseca na lokaciji u blizini Hadžića odlučili su testirati svoje kapacitete suprotstavljajući jednog od najbržih sarajevskih crtača grafita s potpisom Mehko i radni voz Matisa P811s sa mješovitom talijansko-bosanskom posadom.
Ovaj GCF radni voz ima kapacitet izmjene pruge u prosječnoj brzini od 100 metara na sat ili oko kilometar dnevno, pa je pred grafitera postavljen nimalo jednostavan zadatak: iscrtati prugu rukom brže nego što je radni voz može izmijeniti.
U zanimljivom videu pogledajte ko je brži, čovjek ili mašina?