Renault, Nissan i Mitsubishi zbog gubitaka u poslovanju osmislili novi model proizvodnje
Najveće svjetsko savezništvo kada je u pitanju proizvodnja automobila saopštilo je da će odustati od strategije rasta po svaku cijenu koju je forsirao bivši šef Carlos Ghosn.
Novi model saveza se fokusira na efikasnosti i konkurentnosti umjesto na obimu, rekao je predsjedavajući saveza Jean Dominique Senard.
Svaka od kompanija će preuzeti vodstvo u određenoj geografskoj oblasti. Na primjer Nissan će preuzeti Aziju uključujući Kinu i Japan, Renault će se primarno bazirati na Evropu i Južnu Ameriku dok su Mitsubishiju dodijeljeni dijelovi jugoistočne Azije i Okeanije.
Sličnu strategiju raspodjele poslova će primijeniti i na tehnologiju i inženjering. Pored toga, oni će smanjiti ukupni broj modela koji proizvode, napraviti zajedničke platforme i proizvoditi više istih djhelova, primjenjivih na automobile svih kompanija u savezništvu.
Oni bi trebalo da zatvore neke pogone i smanje broj radnih mjesta ove sedmice, a kompanija je bila u problemu i prije nego što je koronavirus pogodio industriju. Oni su u prošloj godini imali najgore finansijske rezultate u posljednjih 10 godina, a neto profit je opao za 99 posto.