Rezime Sarajevo Holiday Marketa: Zaposleno oko 100 osoba, država zaradila 100.000 KM

Organizatori su naveli kako je na 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu direktno zaposleno oko 100 osoba, a ukoliko se u obzir uzmu spoljni saradnici, uposlenici kod zakupaca i dobavljača oko 1.000 osoba su na određeni način ostvarile korist od realizacije ovog projekta.
"Također, kroz plaćanje zakupnine za prostor, indirektnih i direktnih poreza i ostalih dažbina, Coca-Cola Sarajevo Holiday Market je u budžete raznih nivoa vlasti u BiH uplatio više od 100.000 KM. Također, posjetilo ga je i oko 200.000 posjetilaca, među kojima je i veliki broj turista koji su novogodišnje praznike odlučili proslaviti upravo u glavnom gradu BiH", naveli su iz organizacije Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa.

U sklopu ovog događaja proslavljeni su svi praznici koji se tradicionalno zimi slave u Sarajevu (katolički i pravoslavni božić, Hanukkah, nove godine po Gregorijanskom i Julijanskom kalendaru), čime je dat doprinos afirmiranju multietničkog karaktera glavnog grada BiH.
"Tokom 41 dana trajanja, 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Market ponudio je i pregršt zanimljivih sadržaja za sve generacije. Tako su se najmlađi u dječijoj igraonici Argeta Junior Play House zabavljali, igrali i učili, dok je Coca-Cola selo Djeda mraza bilo omiljeno mjesto za kreiranje prazničnih uspomena", naveli su.

Brojnu djecu, ali i one nešto starije privuklo je i Jaffa klizalište, koje besplatno klizanje nudi sve do 02. februara 2020, a u toku je i Jaffa besplatna škola klizanja za djecu, koju pohađa preko 150 mališana.
"Mnoštvo zabave ponudili su i sadržaji Luna parka Bolero, kao i Carlsberg Holiday Pub, gdje je održano preko stotinu što dnevnih, što večernjih programa. Svoje proizvode je na 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu predstavilo 20 zakupaca, većinom domaćih obrtnika", naveli su.
Tokom trajanja 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa realizirano je i nekoliko društveno odgovornih projekata, poput humanitarne modne revije agencije NovamaS, kao i tradicionalnog Klix.ba humanitarnog partija, na kojem je prikupljeno preko 10.000 KM za podršku projektima Udruženja Pomozi.ba.

"Sve u svemu, ovogodišnje izdanje Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa proteklo je sa velikim uspjehom i u potpunosti je ispunilo ciljeve osnivača – organizatora", navedeno je u saopćenju.
Podsjećamo, Coca-Cola Sarajevo Holiday Market je zajednička aktivnost Fondacije Sarajevo Navigator i U.G. ZUP Baščaršija, nastala još 2010. godine pod okriljem USAID Sida Firma Projecta.