"RiTour" pomogao turističkom brendiranju Hercegovine: Buna kao najsjajniji biser
Na završnoj konfrenciji za medije u Mostaru posebno je naglašen doprinos ovog projekta koji je realiziran na rijeci Buni, brendiranju Hercegovine kao turističke destinacije i poboljšanju turističke ponude u ovom dijelu naše zemlje.
Semir Temim, zamjenik direktora Turističke zajednice HNK kazao je kako posljednjih godina mnogo urađeno na brendiranju Hercegovine kao prostora za sportski i avanturistički turizam.
"Krenuli smo od rijeke Bune koja je naš pravi herecegovački biser, iako su i ostale naše rijeke ne manje lijepe. Ona je veliki turistički potencijal, ali od potencijala do destinacije je veliki put", kazao je Temim.
Ramiz Bašić, viši stručni saradnik u Turističkoj zajednici HNK naveo je kako je u realizacji projekta na rijeci Buni realizirano nekoliko aktivnosti.
"Organizirali smo međunarodno takmičenje u mušičarenju, obnovili smo izvor Bare i nekoliko lokacija za ribare, završili historijsku stazu od mosta do vrela Bune. Osim ovoga važno je istaći zaštitu mekousne pastrmke kao izvorne riblje vrste s ovom područja", kazao je Bašić.
Projekat "Ri Tour" realiziran je u sklopu IPA saradnje s partnerima iz Hrvastke i Crne Gore, a čelni ljudi iz Turističke zajednice HNK najavili su u narednom periodu realizaciju niz novih projekata u vrijednosti od 800 hiljada eura.