"Robna marka Jupol koja je u proteklih 50 godina postala sinonim za kvalitetne unutrašnje zidne boje, tijesno je povezana sa razvojem firme. Danas je to naša najjača robna marka i također najveći prodajni uspjeh, koju koriste već milioni zadovoljnih i vjernih potrošača različitih generacija. Ova 2019. godina će, kako u Sloveniji tako i na drugim tržištima gdje JUB posluje preko svojih društava, biti ispunjena proslavama, brojnim susretima i događajima. U svakoj od država gdje posluje, JUB-ovi uposlenici će zajedno sa krajnim kupcima, trgovcima i profesionalnim izvođačima, sa velikim ponosom i uz ugodne trenutke obilježiti 50. godišnjicu robne marke Jupol", navodi se u saopštenju JUB kompanije.
Historija JUB-a seže u davnu 1875. godinu, kada su mljevenjem i pigmentiranjem gline u Sloveniji počeli da nastaju prvi unutrašnji premazi za zidove. Skraćenica JUB nastala je kasnije, u 1919. godini, kada je fabriku u Dolu pri Ljubljani vlasnički preuzelo hrvatsko dioničko društvo Jugoslovenska industrija ulja i boja. Ime će u maju ove godine proslaviti 100 godina i uz čuvanje tradicije te historijske vrijednosti imena korporativne robne marke, zasigurno zaslužuje svo poštovanje.
Jupol je bila prva unutrašnja disperzijska boja koju je 1969. godine razvio JUB i na tržištu je odmah postala prodajni hit. Njegova prva ambalaža su bila salonitna burad, a nakon 1972. godine plastične kante nazvane hoboki. Za njegov nastanak najviše je zaslužan otac Jupola, Florjan Regovec, tadašnji tehnički rukovodilac fabrike, a kasnije direktor JUB-a. U 60-im godinama prošlog stoljeća pokušavao je proizvesti boju koja bi već bila spremna za nanošenje i ujedno cjenovno prihvatljivija na tržištu, boju sa kojom bi svako mogao bojiti. Na osnovu proizvodne formule – pola boje Juboflor i pola boje Jubocolor, ime Jupol, povezano sa imenom JUB, dala je tadašnja JUB-ova računovotkinja Angela Jerman. Uz Florjana Regovca i razvojnog inžinjera Franca Bernada, koji je kasnije rukovodio recepturom boje Jupol još pune tri decenije, u historijskom mozaiku je tako svojstveno zacrtala put robnoj marki, koja već 50 godina uživa veliki ugled, kako na domaćem, tako i na drugim evropskim tržištima.
"Razumijevanjem potreba tržišta, te što boljim korisničkim iskustvom, JUB je neprestano ulagao u razvoj i širenje programa velikog broja unutrašnjih disperzijskih boja za obnovu i zaštitu unutrašnjih zidnih površina koje danas potrošači prepoznaju po proizvodima iz porodice Jupol, koji su pogodni za zdravlje i okolinu, proizvedenih na vodenoj bazi te jednostavnih za korištenje i održavanje", ističe se u saopštenju. Nakon 2011. godine, JUB je na tržištu predstavio cijelu porodicu boja JUPOL, sa robnim markama Gold, Brilliant, Latex, Junior, Trend, Citro, Block, Strong, Thermo, Bio Silicate, Amikol i ostale, a osnovni Jupol je dobio ime Classic. "Bojama iz porodice Jupol kod nas godišnje obojimo 200 miliona kvadratnih metara zidnih površina", poručuju iz kompanije JUB.
"Jupol, kojeg cijene potrošači na svim tržištima, jedna je od najpoznatijih i najpouzdanijih robnih marki. To dokazuju i brojna priznanja potrošača i stručne javnosti, gdje je prepoznat kao najbolji proizvod na domaćem tržištu. Robna marka Jupol tako već tradicionalno ostaje ključna vodilja korisnicima za dobru kupovinu boja za dom koje potrošači cijene na osnovu brojnih prednosti koje ujedinjuje u svojim kvalitetnim proizvodima", navodi se u saopštenju.
Jupol putuje i povezuje
Jupol kao robna marka je u ovih 50 godina povezala na milione ljudi, jer je i na mnogim stranim tržištima prisutan već svih decenija. Početak svečane proslave jubileja pedesete godišnjice Jupola, JUB će obilježiti već na prvi dan proljeća, kada će početi put Jupola kroz 10 država. Kanta Jupola će svoje putovanje početi u Makedoniji, na Kosovu i u Crnoj Gori, zatim će nastaviti u Srbiji, BiH i u Hrvatskoj, a potom će nakon posjete Mađarske, Slovačke i Češke, svoj put završiti u Sloveniji, gdje će stići početkom mjeseca juna, mjeseca u kojem JUPOL slavi svoj 50. rođendan. Uposlenici JUB-a ove godine će proslavu jubilarne 50. godišnjice Jupola sa svojim korisnicima obilježiti i sa drugim aktivnostima i događajima. Naime, preko JUB-ovih društava u svakoj državi će uporedo realizovati brojne humanitarne projekte, povezane sa Jupol bojama i brojevima 50 (godina) ili 5 (decenija).