Sarajevska pivara na ZEPS-u: Domaći proizvođači moraju ispuniti očekivanja kupaca
"Sponzorstvom i učešćem na ZEPS-u želimo podržati promociju bh. privrede, te pokazati da u domaćoj pivarskoj industriji postoji kvalitetan proizvod. Naš štand je veoma posjećen, mnogi su zainteresirani da probaju Sarajevsko i oduševljeni su kvalitetom i novim dizajnom. Nama je izuzetno važno da se posjetiteljima jako sviđa okus Sarajevskog, koje se, kako je poznato, ponovo proizvodi po staroj recepturi", rekao je marketing menadžer Sarajevske pivare d.d. Adnan Kamber.
Dodao je da u Sarajevskoj pivari d.d. smatraju da je iznimno važno da se domaće kompanije više angažiraju kako bi građani shvatili da kupovinom kvalitetnih domaćih proizvoda pomažu razvoj bh. privrede, a tako i kvalitet života u našoj zemlji.
"Mi ovo posmatramo kao dvostrani proces, u kojem je bitno zalaganje i potrošača i proizvođača. Bitno je da su građani svjesni da, što više kupuju domaće proizvode, više doprinose razvoju domaće privrede, više se novca slijeva u budžete i opet, na kraju tog ciklusa, taj se novac vraća njima. S druge strane, smatramo da domaći proizvođači moraju ispuniti očekivanja kupaca i da im kvalitet treba biti prioritet. Sarajevska pivara ulaže u proizvodne kapacitete, dizajn i imamo odlične reakcije kupaca", istakao je Kamber.
Sarajevska pivara je najstarije industrijsko postrojenje u BiH i pivarsku tradiciju njeguje još od 1864. godine. Posvećenost i ljubav prema pivu te poštivanje tradicionalnih, starih načina kuhanja piva, omogućili su da kvalitet Sarajevskog traje desetljećima, a dokaz su i mnogobrojna svjetska priznanja i nagrade.