Pivara Tuzla tradicionalno je i u ovoj godini organizirala SMS nagradnu igru pod sloganom "Osmica te čeka" u okviru koje su kupci Tuzlanskog pilsnera imali priliku osvojiti brojne nagrade, poput dronova, mobilnih telefona, roštilja, bicikala i slično, a najvrijednija nagrada danas je dobila svog dobitnika.
Riječ je o automobilu Volkswagen Golf 8 čiji su ključevi završili u rukama Helmine Begović iz Sarajava. Nakon izvlačenja njenog broja mobilnog telefona i broja koda koji je poslala putem SMS poruke, predstavnik Tuzlanske pivare kontaktirao je sretnu dobitnicu koja je u nevjerici prihvatila informaciju.
"Nagradna igra je trajala od 1. juna do 1. septembra, a ovom prilikom se zahvaljujem svim konzumentima jer su prepoznali kvalitet našeg brenda i nadam se da su svi u konačnici zadovoljni. S druge strane, mi smo prezadovoljni rekordnim brojem učesnika, a moram kazati da mi svake godine obezbjeđujemo posebne poklon pakete za najaktivnje učesnike nagradne igre koji su poslali po nekoliko hiljada kodova", kazao je Emir Delalić iz marketing službe Pivare Tuzla.
Protekli period za Tuzlansku pivaru u poslovnom smislu je bio izuzetno uspješan, a kontinuitet razvoja neće biti prekidan u narednim mjesecima.
"Ove godine smo nastavili trend investicionog ulaganja, a u zadnjem kvartalu 2021. očekujemo implementaciju svih zacrtanih ciljeva koje smo pripremali. Riječ je o opremi čija je vrijednost okvirno četiri miliona konvertibilnih maraka, a novac smo osigurali iz vlastitih prihoda", izjavio je direktor Pivare Tuzla Fahrudin Salihović.
Poslovni uspjeh Tuzlanska pivara bilježi i u širenju izvoza, s obzirom na to da su se njihova alkoholna, ali i bezalkoholna pića našla na policama u dijelovima svijeta u kojima ranije nisu bila zastupljena.
"U narednom periodu planiramo povećati kapacitet u oblasti procesa proizvodnje, postižući kvalitet proizvoda koji možemo plasirati u cijelom svijetu. S obzirom na to da smo izvoznici piva i u daleke Sjedinjene Američke Države, zatim Austriju, Italiju i Njemačku, trend dobre organizacije, kvalitetnih sirovina i zaposlenika moramo nastaviti", naveo je Salihović.
Ova kompanija kontinuirano osluškuje potrebe potrošača, zbog čega je u narednom periodu planirano kreiranje i plasman na tržište još jednog proizvoda. Također, Pivara Tuzla uvijek vjerno nagrađuje svoje potrošače, shodno čemu su i u narednom periodu planirane nove nagradne igre.