Sberbank BH i Bingo predstavili novi oblik plaćanja: Kupovina QR kodom unutar mobilne aplikacije
Korištenje QR Pay-a za plaćanje računa u Bingo marketima je izuzetno jednostavno. Korisnik pokrene mBanking aplikaciju na svom pametnom telefonu i odabere QR Pay sa početnog zaslona. Usmjeri kameru telefona prema QR kodu na ekranu trgovca, a skeniranje se automatski izvrši. Nakon uspješnog skeniranja, na ekranu je ispisan iznos i lokacija kupovine. Kupac treba provjeriti iznos i potvrdi plaćanje. Novac na računu trgovca će biti u roku od nekoliko sekundi.
"Vaš telefon je vaš novčanik. Sbarbank BH je prva i jedina banka na bh. tržištu koja je klijentima u okviru svoje mobilne aplikacije omogućila plaćanje putem mobitela direktno sa bankovnog računa. Projekat plaćanja putem QR koda, realizovan sa najvećim trgovačkim lancem Bingom, predstavlja prekretnicu u svijetu plaćanja uz jedno potpuno drugačije kupovno iskustvo", kaže direktor sektora za Partnerstva i kanale prodaje Sberbank BH Jasmin Mameledžija i dodaje: "novčanik i kartice često zaboravimo, a u ovom slučaju nam više nisu ni potrebni. Telefon je uvijek uz nas, a od danas ga koristimo i za kupovinu namirnica".
"Usluga koju smo po prvi put na bh. tržištu omogućili sa Sberbankom je plaćanjem putem QR koda, čime će se zadržavanja na blagajnama smanjiti, a kupcima omogućiti jednostavnije beskontaktno plaćanje putem mobilnog telefona. Osim u ovom hipermarketu ta usluga će uskoro biti dostupna i svim Bingovim kupcima u BiH", izjavila je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Bingo.
Plaćanje putem QR Pay-a dostupno je od danas u Bingo City Centru Sarajevo. Počev od ponedjeljka ova mogućnost će biti dostupna i u drugim Bingo trgovinama u skladu sa planiranim tempom uvođenja usluge.
Sberbank BH, Bingo i SPIN zaslužni su za uvođenje prve opcije plaćanja mobitelom putem QR koda u okviru bankarske aplikacija na tržištu Bosne i Hercegovine. Radi se o velikom iskoraku bh. tržišta u digitalnoj transformaciji platnog prometa, koji će klijentima unaprijediti iskustvo kupovine, a trgovcima olakšati i ubrzati njihov proces rada.
"QR" je skraćenica od "Quick Response". QR kodovi mogu sadržati znatno više podataka u odnosu na tradicionalne barcode-ove, a zauzimaju daleko manje prostora. Isto tako, mašine mogu mnogo brže pročitati QR kodove, bez obzira na to što nose veliku količinu informacija