Kompanije poput Ryanaira, Wizz Aira, Vuelinga i slično su se takmičile u što nižim cijenama usluga zbog čega su karte značajno pojeftinile posljednjih decenija, no sada je tome nažalost došao kraj.
Pored visokih cijena goriva, sektor se suočava i s pritiskom da smanji svoj utjecaj na klimu, uključujući kampanje za uvjeravanje ljudi da pređu na željeznički i cestovni promet.
"Nema sumnje da na donjem kraju tržišta, viđe neće biti naše zaista jeftine promotivne cijene - karte od jedan euro, čak i cijene karata od 9,99 eura. Mislim da te cijene nećete vidjeti sljedećih nekoliko godina", naveo je O'Leary u emisiji Today na BBC Radiju 4.
Prosječna vrijednost aviokompanije porasla bi u narednih pet godina sa oko 40 eura (33,75 funti) prošle godine na otprilike 50 eura.
Porast troškova goriva koji povećava cijene avionskih karata također povećava račune za energiju u domaćinstvima, nagrizajući raspoložive prihode ljudi. No, šef aviokompanije je rekao da uprkos tome očekuje da će kupci tražiti opcije niže cijene umjesto da smanjuju letove.
"Mislimo da će ljudi i dalje često letjeti. Ali mislim da će ljudi postati mnogo osjetljiviji na cijene", rekao je.
Rekao je da Ryanair ulaže u avione sa štedljivim gorivom, ali da će veće smanjenje upotrebe fosilnih goriva doći zbog prelaska s benzinskih i dizelskih na električna cestovna vozila.