Promo
6

Jednostavni i efektni načini za uštedu novca dok ste na poslu

Sponzorirani članak
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Treba maksimalno reducirati brojne troškove koje i sama radna aktivnost može stvoriti, a na taj način možemo postići veliki rezultat uštede novca na poslu. Bilo sa stanovišta poslodavca ili sa stanovišta uposlenika, u ovom članku ćemo vidjeti neke ideje za što efektivniju uštedu novca tokom radnog vremena.

Svi volimo novac u svojim novčanicima ili na bankovnim računima. Da bismo to i postigli, postoje dva glavna načina koji se međusobno dopunjuju. S jedne strane, treba zaraditi novac, a s druge strane treba ga sačuvati, prenosi Ehorus.

Izbjegavajte sitne troškove

Možete li živjeti bez skupe kafe koju svakog jutra naručujete iz obližnjeg kafića? Ne? Jeste li sigurni da ne možete živjeti bez nje?

To je samo jedan od mnogih suvišnih troškova koji se nazivaju mikrotroškovi koji izgledaju beznačajno, ali na kraju mjeseca ipak shvatate da su ozbiljno oštetili vaš budžet. Ukoliko radite u uredu, možete instalirati aparat za kafu na radnom mjestu. Uposleni u kompaniji će uštedjeti novac, a radna okolina će se poboljšati uz sve prednosti koje to donosi.

Ponesite hranu na posao

Gotova naručena jela su obično mnogo skuplja od domaće hrane, a zavisno od mjesta na kojem jedete, ta hrana može biti i manje zdrava. Kada je riječ o poslodavcima, oni mogu radnicima osigurati mikrovalnu pećnicu, što će također biti od velikog značaja.

Fleksibilno radno vrijeme

Sve više kompanija širom svijeta pravi fleksibilne rasporede i nudi uposlenicima fleksibilno radno vrijeme. Pored brojnih prednosti koje ima ova metoda, među kojima se ističe ravnoteža između posla i privatnog života, ovom metodom štedite i novac. Naprimjer, možete dogovarati vrijeme odlaska i dolaska s posla tako da možete ići na posao kada su manje saobraćajne gužve, što će značiti uštedu goriva, ili možete prekovremeno raditi od kuće.

Savjet za poslodavce!

Ukoliko imate firmu, znate da su troškovi kancelarije (kirija, struja, grijanje, kompjuterska oprema) veoma važni, a čak mogu napraviti i promjene u rezultatima na kraju godine. Postoje mnogi načini za njihovo smanjenje, kao što je traženje najbolje ponude u nabavci materijala za rad ili kompjuterske opreme za poslovanje. Također, možete uposlenicima, koji su zainteresirani za korištenje ove opcije, omogućiti rad na daljinu.