
U poslovnom smislu, drugi kvartal ove godine naročito je bio težak pošto je došlo do velikog pada na brojnim tržišta, naročito u zemljama u kojima pacijenti direktno plaćaju troškove liječenja. Ovaj pad posljedica je krize izazvane Covid19 koja je dovela do znatnog smanjenja broja ljudi koji su odlazili u apoteke, kod ljekara i u bolnicu, kao i do promjene trenda da lijekove kupujemo unaprijed. Međutim, Štada je čak i u ovim izazovnim uslovima dobro poslovala zahvaljujući širokoj i raznovrsnoj paleti lijekova i preparata.

"Naše povećanje prodaje i prihoda iznad tržišnog prosjeka je odraz konzistentne primjene naše strategije "One STADA za rast". Snažna posvećenost i preduzetnički duh naših zaposlenih osnova su našeg uspjeha. U anketi za zaposlene koju smo nedavno sproveli, 9 od 10 zaposlenih izjasnilo se da su ponosni što rade za Štadu i da su uvjereni da će kompanija izaći snažna iz krize izazvane koronavirusom. S obzirom na negativne efekte pandemije koji traju, moramo da nastavimo da pokazujemo visok nivo agilnosti i posvećenosti da bismo ostali na našem kursu rasta i u drugoj polovini 2020", kaže ovim povodom generalni direktor Štade Peter Goldšmit.
Nedavne akvizicije - kao što je proizvodni portfolio kompanije Takeda u Rusiji, Walmark sa svojim poslovanjem koje uključuje zdravstvene proizvode široke potrošnje u Centralnoj i Istočnoj Evropi, FERN-C brend na Filipinima - upotpunile su organski rast prodaje Štade od devet posto. Integracija ovih akvizicija se uspješno odvija.