Riječ je o velikom infrastrukturnom projektu na Koridoru 5C kojim će se povezati autocesta s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save.
Most preko rijeke Save kod Svilaja je spona autoceste na Koridoru 5C između BiH i Hrvatske, odnosno dionica autoceste u Hrvatskoj: Sredanci - granica Bosne i Hercegovine i dionica autoceste u Bosni i Hercegovini: Odžak – granica Republike Hrvatske, međudržavni most Svilaj.
Za svaki smjer predviđene su po tri trake širine 3,50 metara, bez zaustavne trake sa zaštitnim saobraćajnim pojasevima od 0,5 metara s obje strane, kao i betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara. Dužina mosta je 640, a širina 29 metara, s betonsko-čeličnom konstrukcijom koja je teška blizu 5.000 tona.
Glasnogovornica Hrvatskog autokluba (HAC) Kata Kuprešak potvrdila je portalu Sbplus.hr kako će radovi spajanja trajati više dana, jer se radi o kompleksnom zadatku. Završno i konačno spajanje očekuje se u četvrtak, 28. februara 2019. godine, kada će u Svilaju biti i predstavnici vlasti.
Svilajski most je vrijedan više od 22 miliona eura, a budući da se radi o zajedničkom naručitelju, u skladu s međudržavnim sporazumom, BiH s Hrvatskom sufinansira izgradnju "pola-pola".
Izgradnja mosta počela je u septembru 2016. godine, a trebala bi biti privedena kraju ovo ljeto. Uprkos problemima, poput odlaska Viadukta u stečaj i visokih vodostaja rijeke Save, radovi na mostu Svilaj, čini se, teku planiranom dinamikom pa bi rok mogao biti ispoštovan.