Uz pomoć stručnih mentora iz Grčke, Makedonije i BiH, četrdeset mladih iz svih krajeva BiH radilo je na razvoju svojih poslovnih ideja.
Ove godine bili su organizovani u sedam takmičarskih timova, a poslovne ideje uglavnom su se odnosile na oblast informacionih tehnologija i usluga.
Pobjedio je tim mladih iz Doboja sa idejom "BadWare interactive” koja podrazumijeva platformu za reklamiranje putem facebook igrica, saopćeno je iz Agencije za razvoj malih i srednjih preduzeća RS.
Prvi "Startup Weekend“ Agencija je organizovala 2011. godine i to je bio prvi događaj te vrste u BiH.
Realizovan je u sklopu "Globalne sedmice preduzetništva“ - svjetske kampanje podizanja preduzetničke svijesti kod mladih, s ciljem da podstakne mlade osobe u BiH da razmišljaju o preduzetništvu i preduzmu konkretnu akciju.
Prošle godine "Startup Weekend“ organizovan je na oko 1.500 lokacija u 750 gradova širom svijeta, a u prethodna dva koja je organizovala Agencija učestvovalo je oko 80 mladih iz svih krajeva BiH.