Stefano Volpetti, predsjednik za bezdimne proizvode u Philip Morrisu: Naukom protiv duhanskog dima
Uvjeren je Philip Morris International za 40 godina neće prodavati cigarete. Kompanija će se zasnivati na prodaji smoke-free alternativa jer im je cilj zaštititi zdravlje potrošača.
"Postoje tri kategorije naših smoke-free proizvoda: zagrijani duhan, e-vapor i nikotinske vrećice. Predstavili smo ih na današnjoj konferenciji. Naravno, naporno radimo i na kreiranju novih kvalitetnih proizvoda", kazao je.
IQOS je bez sumnje u periodu od samo nekoliko godina postao hit među pušačima koji su svjesni koliko su cigarete štetne i koji žele preći na zdraviju alternativu.
"Trenutno postoji više od 20 miliona konzumenata IQOS-a. Podsjećam, na svijetu postoji 1,8 milijardi pušača. Jasno je da je pred nama dug put. Istrajni smo u namjerni da nagovorimo odrasle pušače koji nisu spremni da ostave nikotin da se odluče za alternative. Trebamo se pobrinuti za to da imamo portfolio alternativa koji je zasnovan na naučnim dokazima. Na taj način će konzumenti prihvatiti naše proizvode", objasnio je.
Smatra da će u budućnosti trebati znatno manje vremena za patentiranje proizvoda, obzirom na to da već imaju bogato iskustvo u ovom sektoru.
"Bilo je potrebno više od 10 godina za kreiranje IQOS-a. Od tada se pojavilo nekoliko njegovih verzija, a najnovija je Iluma. Ona je u potpunosti nova generacija artikla. Nastavit ćemo primjenjivati isti nivo naučne provjere i rigoroznosti kako bismo bili sigurni da će alternative zadovoljiti potrebe dugogodišnjih pušača", rekao je.
Naglasio je da bi nauka trebala biti ta koja poboljšava društvo u svakom smislu.
"Ukoliko bismo se oslanjali isključivo na nauku, ova industrija bi se razvijala munjevitom brzinom. Kada imate proizvod koji sadrži 95 posto manje štetnih sastojaka u odnosu na klasične cigarete, nauka bi trebala prevagnuti. Nažalost, to nije tako jednostavno jer ovaj posao ima svoje izazove. Naravno, nauka je u svakom slučaju ključna jer pokušavamo promijeniti navike pušača. Ukoliko konzument ne vjeruje u nauku, onda postaje veoma teško uvesti promjene. Zbog toga PMI ulaže mnogo vremena, novca i ljudskih resursa u nauku", zaključio je Volpetti.