Strabag i bh. firme ponudili najnižu cijenu za dionicu Svilaj - Odžak
Ponude za izgradnju dionice Svilaj - Odžak obuhvataju i izgradnju međunarodnog graničnog prelaza Svilaj. Prema Protokolu o saradnji nadležnih institucija u BiH, JP Autoceste FBiH je preuzelo obavezu izgradnje graničnog prelaza Svilaj do nivoa asfalta te izgradnju još jedne petlje za priključenje Odžaka na Koridor 5c.
Ponude za izgradnju dionice Svilaj - Odžak predale su sljedeće kompanije: Granit AD (Makedonija), JV: Viadukt d.d. (Hrvatska) i Hering d.d. (BiH), JV: Strabag AG (Austrija), Euro-Asfalt d.o.o. (BiH) i ŽGP d.d. (BiH).
Navedene kompanije ponudile su sljedeće cijene:
- Granit AD (Makedonija) - 112.905.857,10 eura
- JV: Viadukt d.d. (Hrvatska) i Hering d.d. (BiH) - 98.701.239,89 eura
- JV: Strabag AG (Austrija), Euro-Asfalt d.o.o. (BiH) i ŽGP d.d. (BiH) - 82.854.984,59 eura
JP Autoceste FBiH će, kako je saopćeno iz ovog preduzeća, analizirati kvalifikacijske i tehničke uslove ponude na osnovu čega će donijeti odluku o najpovoljnijem ponuđaču.
Ponude za pružanje usluga nadzora nad izgradnjom spomenute dionice predale su slijedeće kompanije: JV: Mott MacDonald (Velika Britanija) - Safege (Belgija), JV: WS Atkins (Velika Britanija) – Spea Ingegneria (Italija), kao i IGH (Hrvatska), Egis International (Francuska) i Aecom Inocsa (Španija).
Direktor Autocesta FBiH Ensad Karić je istakao da je prethodna Vlada Federacije BiH i Fedaralna direkcija za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta za ovu dionicu predvidjela "svega 30 miliona eura", te ovaj tender, kako je naveo, još jednom pokazuje sve manjkavosti planiranja gradnje Koridora 5C u ranijem periodu.
"Uprava JP Autoceste FBiH će izvršiti procjenu mogućnosti pokretanja ovih radova jer su još jednom cijene ponuda puno veće od planiranih iznosa, što će predstavljati problem u realizaciji", naveo je direktor Karić.