Ilustracija: Shutterstock
Sud Evropske unije saopćio je danas da je podržao odluku Evropske kancelarije za intelektualno vlasništvo iz 2016. godine kojom je zauzeo stav da Adidasov logo s tri paralelne bijele linije na crnoj pozadini zapravo ne ispunjava uslove za zaštitu.
Njemačka kompanija registrirala je svoj zaštitni znak za odjeću, sportsku obuću i opremu za glavu, navodeći da sadrži tri paralelne pruge istog razmaka, piše Al Jazzera.
Naime, ovaj ishod posljedica je spora izeđu kompanije Adidas i belgijske kompanije za obuću Shoe Branding Europe BVBA koja je podnijela zahtijev da se se ovaj žig Adidasa proglasi nevažećim.
Sukob između dvije kompanije traje desetljećima.
"Adidas mora pokazati znak s određenom karakteristikom širom EU zasnovanom na njegovoj upotrebi kako bi potrošači odmah znali da se radi o njihovom proizvodu i kako bi ga mogli razlikovati od proizvoda neke druge kompanije", ističe se u odluci.
Njemačka kompanija ima pravo na žalbu na ovu odluku Evropskom sudu pravde.
Možda vas zanima
Vezani članci