Tajne uspjeha brzorastućih kompanija: Važno je prepoznati priliku i imati jasno definisan cilj
Naime, u hotelu Tarčin Forest Resort & Spa jučer je organizovana konferencija u malo drugačijem, opuštenom ruhu.
Uz samu konferenciju, organizatori su se odlučili na društveno odgovaran čin, pa je tako svaki učesnik za svoju brzorastuću firmu zasadio drvo, koje će rasti u znak njihovog uspjeha.
Na ovoj konferenciji pod nazivom "Tajne uspjeha brzorastućih kompanija" govorilo se o tajnama uspjeha, a govornici su nam otkrili šta je potrebno za rast i uspješnost, kako radnika tako i firme.
Značaj konferenciji dali su Ahmet Egrlić, predsjednik Vanjskotrgovinske komore BiH, Adnan Delić, ministar privrede Kantona Sarajevo, Hamdo Ejubović, načelnik Općine Hadžići, te Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB banke koja je pokrovitelj ovog projekta koja je izjavila:
"Drago mi je da unatoč trenutnim izazovima na tržištu postoje kompanije koje se svrstavaju u red brzorastućih, tj. koje uspijevaju kontinuirano rasti. Male i srednje kompanije su motor razvoja ekonomije, stoga je ključno da ostanemo tu uz naše klijente i pružimo im podršku u razvoju njihovog poslovanja."
Mersad Čamdžić, direktor brzorastuće kompanije Mistral iz Sarajeva, rekao je da se puno stvari treba poklopiti za uspjeh, koji ne dolazi preko noći, te naglasio: “Potrebno je prepoznati priliku, imati jasno definisan cilj i put kojim treba da koračamo, a u cijelom procesu potrebno je ostati čovjek i ostati dosljedan svojim vrijednostima".
Kemal Likić, direktor Inter-Engs Innovations, jedne od brzorastućih firmi, govorio je o tajnama uspjeha svoje firme, i smatra da su inovacije i istraživanje glavni alati razvoja i rasta modernih kompanija.
Kao i svi učesnici konferencije i BSP Oil, koji ima status Oficijelnog goriva brzorastućih kompanija, imao je povećanje broja zaposlenika, te su imali rast od 20% ukupnog prometa, bez otpuštanja ijednog radnika.
Tim povodom Edin Grcić, iz odjela prodaje, marketinga i razvoja naglasio je da je fokus njihove kompanije tokom pandemije bio na jačanju brenda. Velikim zalaganjem uposlenika, uvođenjem dodatnih pogodnosti nisu imali značajnih gubitaka.
Jedan od govornika bio je i Senad Šantić, direktor kompanije Zendev iz Mostara koja je prvo osnovana u Švedskoj, svoju tajnu uspjeha otkrio je u jednoj rečenici, rekavši da se trebamo fokusirati na sebe i svoje znanje.
Učesnici ove proljetne konferencije bili su direktori i vlasnici firmi: BH Telecom, JP Onsa, Klika, Kristal, Halcom, Poliklinika Orthos, JP Nacionalni park Una, Commerce Engineering, Fabrika Cemetna Lukavac, Prointer ITSS, Bajrić Company, Grakop, Ice-Damis, Eastern mining, Best solution Company, Bosfor Stil, Establish, Neimari Šerići, Tacta, Pro Team, MFC, Rocca Forte, TX TV, JP RTV Zenica, LRC Inkasso, a institucionalnu podršku dali su i predstavnici Privredne/Gospodarske komore Federacije Bosne i Hercegovine i Privredna komore Republike Srpske.
Nakon izlaganja firmi učesnici su imali priliku međusobno se upoznati na koktelu, pa tako steći i poslovne partnere, te ostvariti uspješnu saradnju.
Ovo je bila i prilika da se dodijele certifikati koji potvrđuju status brzorastuće kompanije.
Konferencija je održana u sklopu projekta "Brzorastuće kompanije u BiH", u organizaciji Poslovnih novina i analitičkog partnera bonitetne kuće LRC, koje su članice LRC Grupacije.