Mjesto na kojem je do prošle godine postojala samo neprohodna borova šuma, investicijom od 30 miliona KM pretvoreno je u ekskluzivnu planinsku wellness oazu sa 55 hotelskih soba, 20 vila za iznajmljivanje i prodaju te vanjskim kapacitetima za rekreaciju i sport na otvorenom. U međuvremenu je resort postao omiljena destinacija za zdrave i aktivne porodične odmore u prirodi, ali i centar kongresnog turizma za kompanije iz zemlje i inostranstva.
"U 2018. godini smo u našem hotelu i vilama ugostili preko 100.000 gostiju iz 40 zemalja svijeta, a preko 50 domaćih i stranih kompanija je kod nas organiziralo korporativne događaje. Posebno nas raduje da smo sa većim brojem renomiranih kompanija iz BiH uspostavili kontinuiranu saradnju – osim što je to generisalo značajan udio prihoda i doprinijelo uspješnom ostvarenju naših finansijskih ciljeva u ovoj godini, vjerujemo da smo dali poticaj razvoju kongresnog turizma u sarajevskoj regiji.", kazao je Edin Bajramović, generalni menadžer Tarčin Forest Resort and Spa - MGallery by Sofitel.
Uspješno poslovanje ovog međunarodnog hotelskog branda u Tarčinu je jedan od dokaza da se turistički potencijali Bosne i Hercegovine ne moraju koncentrisati samo na tradicionalne sezone godišnjih odmora, ali ni na popularne gradske ili ski centre. Prema riječima Bajramovića, za to je, osim vrhunskog kvaliteta hotelske usluge, neophodno ponuditi dobro osmišljene programe i sadržaje tokom čitave godine koji su atraktivni za sve ciljne grupe – od pojedinaca i parova, do porodica sa djecom i korporativnih grupa.
Upravo takva je i aktuelna ponuda Tarčin Forest Resort-a: Novogodišnji porodični paket nudi mogućnost roditeljima sa djecom da proslave Novu Godinu i provedu tri dana sadržajnog, aktivnog i zdravog boravka u planinskoj oazi. Paket uključuje niz organizovanih sadržaja za porodičnu zabavu poput planinarenja, sportskih takmičenja i boravka na bazenu, ali i profesionalne animacije i programe za mališane kako bi roditelji mogli posvetiti vrijeme sebi u Spa tretmanima ili rekreaciji.