"Customer's Friend"
38

Telemach BH dobio vrijedno priznanje kao potvrdu vrhunske izvrsnosti u odnosu s korisnicima

Telemach BH
Telemach BH
Za izvrsnost koju snažno i kontinuirano njeguje u odnosima s korisnicima, kompanija Telemach BH je dobila prestižni internacionalni certifikat i zlatnu medalju "Customer's Friend - Jer mi cijeno svoje klijete" i status "Vrhunska izvrsnost".

Ovo priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS (International Certification Association), sa sjedištem u Švicarskoj, kompanijama koje svojim klijentima i kupcima pružaju najbolje korisničko iskustvo i koje pritom odlikuje visok nivo profesionalnosti, kompetentnosti, ljubaznosti i transparentnosti.

Ključ Telemachove vrhunske izvrsnosti leži u postavljanju korisnika u središte poslovanja, što ova kompanija dokazuje kroz sve segmente rada. Kontinuiranim investicijama u infrastrukturu, vrijednim 200 miliona eura, Telemach je dao krucijalni doprinos digitalizaciji Bosne i Hercegovine u čijim benefitima podjednako uživaju svi korisnici.

"Na temelju napredne tehnologije građanima i kompanijama smo obezbijedili najkvalitetniju uslugu i najbrži internet, kakvom se mogu pohvaliti stanovnici najrazvijenijih zemalja, što uveliko olakšava život i poslovanje te stvara nove prilike za razvoj društva u cijelosti. Kontinuirano kreiramo nove, inovativne usluge, a zahvaljujući EON platformi i njenim vrhunskim funkcionalnostima, ulazimo u sve više domova širom zemlje jer su nas korisnici prepoznali kao providera koji pruža najbolju uslugu za uloženi novac. Pri tome neprestano osluškujemo potrebe i želje naših korisnika i u skladu s njima prilagođavamo i kreiramo naše usluge. Na svaki način nastojimo opravdati naš slogan: svaki korisnik je bitan", ističe Admir Drinić, CEO Telemach BH.

Telemachova snaga ogleda se i u izvrsnosti njegove korisničke podrške koju ne odlikuje "samo" dostupnost 24/7 te stručnost i ljubaznost uposlenih, već i rekordna brzina rješavanja poteškoća, u čemu ova kompanija drži svjetske standarde.

Bez obzira jesu li u Trebinju, Brezi, Sarajevu, Tuzli, Mostaru ili nekom drugom mjestu, jesu li u pitanju fizička ili pravna lica, korisnici ne smiju čekati. Čak 59% poteškoća rješava se telefonski u prosjeku za tri minute, a 90% reklamacija na terenu u roku od 24 sata. Kad je riječ o brizi o korisnicima, Telemach BH se ističe kao primjer dobre prakse, a sve to zahvaljujući stručnim i visoko motiviranim uposlenicima, sjajnim mladim liderima timova, među kojima je i mnogo žena, koji su uvijek spremni napraviti korak više, jer zadovoljstvo korisnika je i njihova misija.

"Zlatnu Costumer's Friend medalju, sa srcem u čijem centru je korisnik, s ponosom ćemo nositi i isticati je upravo kao rezultat predanosti naših uposlenika u pružanju vrhunske usluge korisnicima i njihovoj spremnosti da u tom kontekstu uvijek daju sve od sebe. Inspirisani ovim dostignućem, nastavljamo zajedno raditi i graditi budućnost u kojoj će naša kompanija i dalje biti sinonim za kvalitet i izvrsnost u poslovanju i odnosu prema zajednici", poručio je Admir Drinić, CEO Telemach BH.

Procesu ICERTIAS certifikacije prethodilo je složeno istraživanje i detaljna analiza kompanije fokusirana na kvalitet odnosa s klijentima, zaposlenicima, poslovnim partnerima i općenito - kakav je cjelokupni imidž Telemacha u BiH. Analiza se temelji na četiri stuba - reputacija, komunikacija i socijalno, korisničko iskustvo i povjerenje, koji se dalje analiziraju kroz podgrupe. Telemach BH je visoko ocijenjen u svim navedenim kategorijama.