Telemach BH osvojio nagradu za najbolju digitalnu kampanju u kategoriji inovacija
Digital Cup Award otišla je ovoj kompaniji za promovisanje svih funkcionalnosti koje omogućavaju vrhunsko iskustvo gledanja EON-a, te najbržeg interneta u Bosni i Hercegovini pomoću vrlo kreativnog miksa različitih kanala, kao što su različiti video formati sa cjelovitom i pojedinačnim ponudama, te različiti formati na socijalnim mrežama, You Tube i Google platformi. Nagrada je dodijeljena u okviru Social media summit-a koji je održan jučer u Sarajevu.
"Kada smo prošle godine kreirali našu ’EON - Jedinstvenu ponudu’ namjera nam je bila što većem broju korisnika približiti EON kao izuzetan proizvod, koji omogućava zaista vrhunsko iskustvo konzumiranja TV sadržaja, ali i brojne druge pogodnosti, uključujući i najbrži internet u Bosni i Hercegovini. Vjerujem da su nadprosječni rezultati kampanje i impresivan rast broja klijenata koji smo ostvarili tokom i nakon kampanje bili osnovni motiv žiriju da iz mnoštva zaista kreativnih i inovativnih kampanja izabere baš ovu našu", istakla je Belma Muhić, menadžer za upravljanje kampanjama u Telemach BH.
"Ova nagrada će nam biti motiv da budemo još inovativniji u komunikaciji naših proizvoda, ali i u njihovom kreiranju, a sve s namjerom da našim korisnicima pružimo vrhunsko iskustvo", dodala je Muhić.
EON sadrži bogatu ponudu najboljih domaćih i stranih programa - korisnicima je na raspolaganju gotovo 250 televizijskih kanala, uključujući preko 110 kanala u HD-u koje mogu gledati do sedam dana unazad, na svim uređajima putem EON aplikacije. Velikim Internet brzinama Telemach BH odgovara na potrebe svojih korisnika i trend brzorastućeg konzumiranja internet sadržaja.
Uz podršku United Grupe, koja je od 2019. godine u većinskom vlasništvu BC Partnersa, vodeće međunarodne investicione kompanije, Telemach BH nastavlja značajno ulagati u infrastrukturu i najnaprednije usluge.