Tim Mercedes-Benz STARline o novitetima i uslugama, u 2020. godini na još jednoj adresi
U budućnosti STARline će raditi na dvije lokacije, trenutnoj lokaciji u Vogošći gdje će se prodaja i servis bazirati na komercijalni program koji uključuje kamionski, autobusni program i program lakih dostavnih vozila, te na novoj lokaciji u Blažuju gdje će fokus biti na putničkim vozilima i VAN-ovima. Godina 2019. je, navode, bila još jedna uspješna godina za STARline tim.
Ističu kako STARline nudi cjelovitu prodajno-servisnu uslugu za putnički, transporterski, kamionski i autobuski program Mercedes-Benz vozila, a na tržištu je prepoznat i kao kompanija koja zapošljava kvalitetne i provjerene kadrove iz autoindustrije, te je orjentisan na stalnu edukaciju i usavršavanje zaposlenih.
Prema riječima generalnog direktora Mercedes-Benz STARline Adisa Kepeša tajna STARline uspjeha je jednostavna i krije se u timskom, predanom i kvalitetnom radu, te u ispunjenju visokih standarda u prodaji i postprodaji koji su u skladu sa brendom Mercedes-Benz.
"U STARline-u kao ovlaštenom Mercedes-Benz partneru u BIH, poslovni procesi se svode na zadovoljstvo naših klijenata kroz pružanje usluge kakvu i zaslužuju, jer koriste premium brend, a to je moguće zahvaljujući kvalitetnom i obučenom STARline kadru", ističe Kepeš dodajući da za svoj tim i sebe smatra da su istinski sretnici jer imaju priliku dublje upoznati i živjeti brend Mercedes-Benz.
Tim STARline, dodaje, čine iskusni profesionalci iz auto-industrije, koji su spremni odgovoriti na izazove lokalnog tržišta ali i prilagoditi se tehnološkim promjenama u ovoj industriji.
Aldina Hadžić je nova izvršna direktorica / MB Cars, kompanije STARline, a u radu za Mercedes-Benz ističe:
"Kada radite za ovakav brend, postoji standard i struktura rada kao i procesi kojima se prilagođavate. Kvalitetniji i savremeniji pristup kupcu i kvaliteta novoizlazećih modela kao i povjerenje i lojalnost klijenta su zasigurno kanali kojima će se Merceds-Benz održati kao vodeći lider premium segmenta u autoindustriji".
Kompanija Daimler AG kontinuirano radi na inovacijama i asistencijama koje olakšavaju vožnju i čine je udobnijom i sigurnijom. Najnovija tehnologija i novosti uključuju asistenciju prilikom parkiranja – Inteligent Park Pilot, te Inteligentni enterijer – 3D Cockipt Display i 4D sistem zvuka.
Hadžić govori o razvoju tehnologije i pritisku na proizvođače automobila koji se trude da u što većoj mjeri odgovore na sve kompleksnije zahtjeve i potrebe klijenata.
"Tehnologija neprestano napreduje, generacije i zahtjevi se mijenjaju pa samim tim i procesi prodaje kao i pristup klijentima se prilagođava modernijim modusima. Digitalizacija procesa je budućnost, klijenti i njihove želje su drugačiji, a za maloprodaju to znači suočavanje sa novim izazovima i prilagođavanje novim strategijama tržišta", izjavila je Hadžić.
U narednoj godini očekuju dolazak najmanjeg SUV modela, novog GLA, atraktivnog GLE Coupe modela na tržište Bosne i Hercegodine, dok će svjetske premijere imati facelift E-Klase, ali i novi model S-Klase, neprikosnoven simbol stila i prestiža.
Za Mercedes-Benz mnogi govore da je najuspješniji brend na svijetu sa lojalnim klijentima, a to nije samo zbog kvaliteta vozila, već i zbog cjelokupne usluge koju pruža klijentu.
"Kupci Mercedesa su vjerni brendu, koji vodi računa o svakom detalju, svakoj sitnici, jer voziti Mercedes-Benz je nešto posebno. Sam naziv brenda postao je sinonim za luksuz i eleganciju. Divljenje. Moć", kazao je Jasmin Kulić, direktor postprodaje / MB Aftersales, u kompaniji STARline.
Iz ovog odjela poručuju da klijenti brenda Mercedes-Benz ne kupuju samo vozilo i izgled vozila, već i niz drugih servisnih paketa i usluga koji služe kao podrška i potpora.
U slučaju nezgode na putu, klijentu se pruža brza asistencija, počevši od prijema prvog poziva preko centra za pozive Servisa24h i organizacije usluge šlep službe, organizacije zamjenskog vozila u slučaju potrebe i popravke vozila prema zahtjevima proizvođača i sa originalnim Mercedes-Benz rezervnim dijelovima.
U situaciji da putničko vozilo posjeduje važeću Mobilo garanciju mobilnosti, u slučaju havarije pri prometnoj nezgodi, osiguran je besplatan prijevoz do najbližeg ovlaštenog Mercedes-Benz servisa, a sa uslugom Mobilo osiguravaju putnicima da na bilo koji način stignu do odredišta, pa čak i obezbijediti i preuzeti troškove za zamjensko vozilo dok traje popravka. Kao alternativu za zamjensko vozilo, Mercedes-Benz preuzima troškove putovanja avionom ili vozom, kako bi putnici nastavili putovanje ili se vratili kući.
Ko su klijenti kompanije STARline u BiH i šta je najčešće presudno za njihovu odluku o kupovini vozila brenda Mercedes.
"Postoje kupci koji bi gotovo po svaku cijenu vozili Mercedes-Benz vozilo, iz više razloga, a jedan od glavnih je što “srebrena zvijezda” daje nešto što u društvu osigurava poseban status, nešto što ima tradiciju, nešto u čije kvalitete se ne sumnja", naveo je Kulić.
U kategoriji komercijalnih vozila najpopularniji modeli su Sprinter i Actros, svaki u svojoj kategoriji. Kupci lakih komercijalnih vozila pri kupovini se najčešće odlučuju za Sprinter jer ono predstavlja inovativno, učinkovito i pouzdano rješenje mobilnosti koje će unaprijediti svako preduzeće, dok u segmentu teretnih vozila, najprodavaniji model Mercedes-Benz je Actros koji je nosilac nagrade "International Truck of the Year 2019".
Zoran Paripović, direktor prodaje Mercedes-Benz komercijalnih vozila / MB Comercials Vehicles o modelu Mercedes-Benz Actros kaže da je od svog pojavljivanja, 1996. godine pa do danas, bio apsolutna tehnološka perjanica, revolucionaran proizvod koji pomjera granice, nešto što je drugima bilo zvijezda vodilja.
"Krunu nosi kralj, a Mercedes-Benz Actros je to u svakom slučaju. Ovo je peta generacija Actrosa i svaka generacija je proglašavana kamionom godine u svijetu. U odnosu na dosadašnji model, Actros 5 troši do 5 posto manje goriva. Ovo je prvi kamion u svijetu koji je odbacio retrovizore. Sistem Mirror Cam projicira pogled unatrag na monitore u kabini, te u saradnji s vanjskim kamerama značajno poboljšava vidljivost za vozača i smanjuje rizik od nesreća", ističe Paripović.
Novi Actros 5 pruža prave odgovore na teme poput bezbjednosti, efikasnosti i udobnosti. To čini sa mnoštvom novih funkcija, uključujući interaktivni potpuno digitalni multimedijalni kokpit koji je zamijenio klasičnu instrument tablu. Tu su i svi najnoviji sistemi asistencije koji postoje, kao što je djelimično automatizovana vožnja sa Active Drive Assist ili dodatnim naprednim bezbjednosnim sistemima poput pete generacije Active Brake Assist te dodatno unaprijeđenim Sideguardom Assistom.
"Jednostavno, uvođenjem novog Actrosa pete generacije, Mercedes-Benz je na svjetske a i naše puteve uveo veoma moderan kamion, koji pokazuje put ka automatskoj vožnji u budućnosti. Novi Mercedes-Benz Actros 5 je beskompromisno ekonomičan, udoban, bezbjedan, ekološki kompatibilan i tehnološki revolucionaran proizvod i ako konkurenti žele dostići taj nivo, pred njima je jako velik i težak zadatak", naglasio je Paripović dodajući da Mercedes-Benz komercijalna vozila predstavljaju pouzdanu automobilsku tehnologiju koja značajno štedi gorivo, snižava troškove i povećava prihode te da ova vozila ne predstavljaju samo veliki napredak za sve sudionike u saobraćaju sa aspekta sigurnosti u saobraćaju, nego su i znatno učinkovitija jer rijeđe imaju stanke u radu zbog eventualnih kvarova ili nesreća, a to je ono što korisnici komercijalnih vozila znaju i prepoznaju.
Kada su u pitanju prodajni rezultati u autoindustriji, direktora Kepeš je upitan da li se može govoriti o rastu tržišta BiH?
"Tržište autoindustrije u prodaji novih i rabljenih vozila je u porastu. Posebno se ovo odnosi na prodaju rabljenih vozila, a još uvijek je ogromna razlika u broju uvezenih rabljenih naspram uvezenih novih vozila. Iako je tržište Bosne i Hercegovine jako malo, realizacija prodajnih jedinica u ovoj godini je u porastu i krajnja realizacija će biti oko 9.500 novih vozila. Premium segment je u porastu 28% i doživljava veliku ekspanziju na našem tržištu. Od ukupnog tržišta novih vozila, Mercedes-Benz zauzima dio od oko 5 posto i vjerujemo da ćemo ovaj udio zadržati i u budućnosti te da ćemo adekvatno odgovoriti izazovima tržišta, iskoristiti prostor za napredak i naše prodajne rezultate još poboljšati", zaključio je Kepeš.
STARline d.o.o. u 2019. godini, kao i prethodnih godina posluje izrazito dobro i ostvaruje rast u poslovanju, što potvrđuje i Lejla Hasić, direktorica sektora finansija.
"Rezultati prodaje i postprodaje STARline su izrazito dobri i idu u prilog postavljenoj strategiji kompanije, te je u odnosu na prethodnu godinu ostvaren tržišni rast u premium segmentu od 10%. Možda je najbolja ilustracija uspjeha STARline upravo u činjenici da je u 2019 godini investirano u nove prodajne i servisne prostorije i sa nestrpljenjem očekujemo svečano otvorenje u 2020.godini.Tržišna pozicija kompanije STARline rezultat je dugogodišnjeg požrtvovanog rada i vizije tima od preko 30 saradnika", izjavila je Hasić.
Ovom prilikom Kepeš je najavio da će upravo u Sarajevu STARline novi prodajno-servisni centar biti urađen po posljednjim Mercedes-Benz standardima, te će kao takav biti među prvima na Balkanu, ističući da Mercedes-Benz uvodi novi sistem pristupa klijentima kao i kompletnu izmjenu i strukturu salona.
"Zadovoljstvo klijenata jedan je od glavnih razloga zbog koji je kompanija STARline odlučila da 2020. godinu započne u novom prodajno-servisnom centru koji će nalaziti na adresi Osik broj 4, na brzoj cesti Ilidža-Blažuj. Implementacijom posljednjih standarda u novom prodajno servisnom centru, STARline će svojim kupcima obezbjediti nešto novo, nešto što zaista i jeste Mercedes-Benz", naglasio je Kepeš.