Kroz "Poslovni izazov" učenici razvijaju svijest o biznisu i poduzetništvu, kao i vještine rješavanja problema, timskog rada, analitičkog razmišljanja, prezentacijske vještine, te unapređuju vlastito samopouzdanje, sve to što je sutra od velike važnosti kada se nađu na tržištu rada. Sve ove vještine posebno su bitne kada znamo da je 63% mladih nezaposleno odnosno svaka treća osoba na birou ima ispod 30 godina.
Ove godine biznis zadatak u partnerstvu sa Ekopakom je da timovi osmisle kreativnu biznis ideju na polju recikliranja. Recikliranje je izdvajanje materijala iz otpada i njegovo ponovno korištenje. Uključuje sakupljanje, izdvajanje, preradu i izradu novih proizvoda iz iskorištenih stvari ili materijala. Svaki stanovnik BiH dnevno proizvede 1 kg otpada. To godišnje iznosi 365 kg otpada po osobi. Samo 5% otpada u BiH se reciklira – ostali se odlaže. Pored zaštite životne sredine recikliranje može biti i poslovna prilika.
Timovi koji pobijede sutra predstavljaju BiH na regionalnom takmičenju krajem aprila u Crnoj Gori.
Generalni prijatelj takmičenja je Ekopak, srebrni partner Telemach uz saradnju i podršku partnera: Fondacija SHL, Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo, Balkan Trust for Democracy, Američka privredna komora (AmCham), USAID GOLD Projekt, M:TEL, Dostignuća mladih Srbija, Meastral, Coca Cola i Spanish Market (Quickie & Palitos), te IT partnera BNC.