bankarske nagrade
23

Treću godinu zaredom: Priznanje za najbolju mobilnu aplikaciju UniCreditu u BiH

Na tradicionalnoj dodjeli bankarskih nagrada Zlatni BAM, održanoj 15. septembra 2022. godine u Sarajevu, UniCredit Bank u Bosni i Hercegovini već treću godinu zaredom dobija posebno priznanje, Plaketu Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu.

Ovim priznanjem, koje se dodjeljuje već 20 godina u organizaciji magazina "Banke&Biznis", a na osnovu izvještaja nezavisnih revizora u BiH, potvrđeno je da su mobilne aplikacije m-ba i m-bank prepoznate kao najbolje na tržištu, kako od strane klijenata, tako i od stručne javnosti.

Mogućnost upravljanja budžetom i kategorizacija troškova, informacije na jednom mjestu o svim računima i drugim aktiviranim uslugama, podjela transakcija na rate, pregled PIN kodova kartica, podešavanje dnevnih limita, aktiviranje kartica kroz aplikaciju bez dolaska u poslovnicu, kao i obavijesti o provedenim transakcijama po računu, funkcionalnosti su kojima aplikacije omogućavaju klijentima jednostavnije korištenje digitalnih usluga.

Dragan Ćavar, član Uprave banke
Dragan Ćavar, član Uprave banke

Osvrnuvši se na digitalizaciju kao strateško opredjeljenje banke kojim se osigurava jednostavnije poslovanje, ali i bolje korisničko iskustvo, Dragan Ćavar, član Uprave za Maloprodaju u UniCredit Bank d.d. Mostar, izjavio je: "Naše napore u digitalnom području ubrzali smo, ne samo zato što su to očekivali naši klijenti, već i zato što digitalizacija čini osnovu naše strategije i želimo svojim klijentima pružiti najbolje proizvode i usluge u klasi. Ostajemo dosljedni na putu digitalne transformacije, te klijentima nastojimo pružiti jednostavna digitalna rješnja koja istovremeno osiguravaju maksimalnu sigurnost. Ova nagrada produkt je kontinuirane predanosti i rada naših vrijednih uposlenika, kojima istinski zahvaljujem."

UniCredit u BiH kontinuirano prati zadovoljstvo svojih klijenata, vodeći računa o njihovim potrebama i navikama, kako bi unaprijedili svoje digitalne usluge i uveli nove tehnologije u svoj rad. Potvrda titule najbolje mobilne aplikacije daljnji je podstrek da mobilne aplikacije nastave unaprjeđivati i obogaćivati novim funkcionalnostima, u skladu s potrebama klijenata.

Željko Kišić, Član Uprave banke
Željko Kišić, Član Uprave banke

"Iako potrebe za korištenjem bankarskih usluga klijenti i dalje u dobroj mjeri ostvaruju putem direktnog kontakta s Bankom, kroz mrežu filijala, posvećeni smo i usmjereni ka ulaganju u razvoj inovativnih rješenja, obezbjeđujući najsavremenije digitalne usluge na lokalnom tržištu, kojima nastojimo olakšati poslovanje klijenata s Bankom te poboljšati njihovo cjelokupno korisničko iskustvo. Ovo priznanje još jednom potvrđuje da je UniCredit u BiH, kada su digitalni kanali u pitanju, vodeći u tom segmentu na tržištu", istakao je Željko Kišić, Član Uprave Banke zadužen za Maloprodaju i Korporativno i investiciono bankarstvo u UniCredit Bank Banja Luka.