Razlog tome su neprivlačni poslovi u trgovinama, jer primjeri iz prakse najčešće pokazuju da su ovi poslovi fizički naporniji, radna sedmica duža, a finansijski uslovi nepovoljniji.
Bez obzira na to, širenje trgovinskih lanaca na tržištu Bosne i Hercegovine bilježi značajan porast. Tako je Bihaćom i okolinom trenutno u fokusu priča o dolasku Fortuna marketa koji će poslovati u sklopu već najavljenog Retail parka Bišće. Kako je poznato iz informacija koje se nalaze na zvaničnim kanalima ovog trgovinskog lanca, Fortuna marketi bi, kao poslodavac, mogli biti pozitivan izuzetak.
Naime, sredinom prošle godine informisali su javnost da trgovci u Fortuna marketima imaju dva slobodna dana u toku sedmice, što je značajan presedan kada je riječ o radu supermarketa u Bosni i Hercegovini.
Inače, brojna istraživanja sprovedena o zapošljavanju, pokazala su kako sve više ljudi bira poslove koji im omogućavaju upravo balans poslovnog i privatnog života. S tim u vezi, čini se da je menadžment ove kompanije prepoznao potrebe svog kolektiva i buduća kretanja na tržištu rada.
Jasno je da zadovoljstvo radnika doprinosi i povećanoj produktivnosti i lojalnosti što se na kraju ogleda i u samom profitu. Prema zvaničnim podacima, ukupan promet Fortuna poslovnica uveliko parira mnogo većim trgovinskim lancima u BiH.
Dok kupce privlače sloganom: "Mali račun, velika sreća", ističući niske cijene kao poslovnu strategiju, očekuje se da će i odnosom prema zaposlenima opravdati naziv svoje kompanije i poslužiti kao primjer drugim poslodavcima da zadrže radnike u našoj zemlji.