Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija. Kad se napravi poređenje između ponude i potražnje, ponuda je veća i do 100 puta od potražnje. Važno je birati proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača cjenovno, kvalitetom, ali i proizvode koji izazivaju najljepšu emociju. Ljubav prema hrani i osjećaj topline doma upotpunjuju proizvodi koji su dio našeg svakodnevnog života.
Drugu godinu zaredom u BiH se bira 100 brendova koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama.
Izgradnja brenda je najbolji način da neki proizvod stvori razliku u odnosu na konkurentne proizvode koji za vrijednost imaju samo nisku cijenu. Potrošač je u fokusu svih sudionika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, a ovaj projekat je način da se brend nametne i postane i ostane obavezan asortiman prodajnih objekata širom BiH, kako bi što lakše bio dostupan potrošaču. Put kojim prolazi proizvod da bi postao brend je jako težak i veoma skup. Da je proizvod postao brend ovisi o potrošaču, ali i o trgovcu koji je u stalnoj komunikaciji sa svojim kupcima i on najbolje zna šta to njima treba.
Izbor trgovaca koji će se proizvodi naći na polici je itekako važan jer je u trenutnim odnosima unutar industrije trgovac taj koji je najznačajniji i kod koga se klatno moći trenutno nalazi.
Istraživačka agencija Nielsen, koja na tržištu BiH djeluje od 2006. godine, predložila je skoro 400 brendova, za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz BiH, a In Store magazin je organizovao izbor top 100 proizvoda. U utorak 9.10.2018. u hotelu Holiday održat će se svečana promocija i proglašenje TOP 100 brendova koji su MUST HAVE u sezoni 2018./2019. Samom eventu prisustovat će predstavnici najvećih trgovaca iz BiH i kompanija čiji brendovi su izabrani. Koji je to 100 brendova ponijelo titulu "Must Have" saznat ćemo devetog oktobra.