"Tuzlanska so" jedan je od najprepoznatljivijih brendova kako u BiH, tako i širom Evrope. Ona se dobiva procesom vakuum uparavanja slane vode i kao takva je jedinstvena na ovom području. Specifična je još i po svom kvalitetu i čistoći, jer njen sastav čini okvirno 99,7 posto natrij-hlorida. Pored popularne Tuzlanske soli ova kompanija je poznata i po drugim proizvodima kao što su DoDo začin, so sa biljnim začinima, tabletirana so, te različite vrste industrijskih soli.
"Spoj tradicije i kvaliteta promaknuo je Solanu u istinskog lidera kada je riječ o proizvodnji i prodaji soli, kako na domaćem tržištu, tako i u zemljama regiona i svijeta. Naša tradicionalna tržišta su zemlje jugoistočne Evrope, odnosno naši prvi susjedi Srbija, Hrvatska, Makedonija, Kosovo, Mađarska, Rumunija... Pored ovoga možemo se naći i na policama marketa u Skandinaviji, Sjedinjenim Američkim Državama i zemljama Bliskog Istoka", navodi direktor tuzlanske Solane Bakir Smailagić.
Od 2018. godine Solana je u sastavu AS Grupacije i prva je članica koja je po prvi put certificirana prema zahtjevima standarda FSSC 22000. Ovaj standard (Certifikacija sistema sigurnosti hrane) je jedan od standarda priznatih od strane GFIS-a (Global Food Safety Initiative).
"Kroz sve vrijeme svog poslovanja trudimo se pratiti svjetske razvojne trendove, pa shodno tome mnogo značaja pridajemo održavanju kvaliteta proizvoda. Kontinuirano radimo na održavanju kvaliteta i sigurnosti naših proizvoda primjenjujući vodeće standarde kvaliteta u svojoj proizvodnji. FSSC 22000 je globalno priznati standard za reviziju, praćenje i certifikaciju svih namirnica kako bi se osigurala sigurnost hrane. Solana d.d. Tuzla je certifikacijom, svoje upravljanje kvalitetom, podigla na viši nivo. Osigurali smo uslove nesmetanog nastavka saradnje sa postojećim i potencijalno novim i zahtjevnijim i kupcima i tržištima“, ističe Smailagić.
Danas Solana godišnje proizvodi cca 140.000 tona soli, zaspošljava 300 radnika, a planovi za narednu godinu usmjereni su na razvoj novih proizvoda i osvajanje novih tržišta. Takođe, jedan od njihovih ciljeva je, da kroz različite projekte energetske efikasnosti, unaprijede svoje procese.