Nakon što su prije nekoliko mjeseci na tržište lansirali novi brend Premium Radler Lemon 0,33 l, koji je tokom zimskog perioda zabilježio dobru prodaju na cijelom području Bosne i Hercegovine, kako ističu iz menadžmenta Pivare Tuzla, odlučili su da prošire vrstu pakovanja.
"Prvi u Bosni i Hercegovini smo počeli proizvodnju radlera i to u bocama od 0,33 l, nakon što je dobro prihvaćen, kako u Tuzli, tako i u Sarajevu, Mostaru, Zenici i Banjoj Luci, odlučili smo da potrošačima ponudimo i limenku od 0,5 l u pakovanju od dvanaest komada koja će se na tržištu naći po promotivnim cijenama. Nastavili smo dobru saradnju i sa eminentnim distributerima iz Njemačke koji drže 70 posto Radlera, koji su zaslužni za kvalitet, uz izvrsnu Stuparsku vodu i naše vrhunsko pivo, a sve kontrolisano u savremeno opremljenim laboratorijama Pivare Tuzla", istakao je Hariz Altumbabić, direktor Sektora za marketing i robni promet u Pivari Tuzla.