Stručni žiri Nezavisne evropske agencije za izbor i promociju najuspješnijih poslovnih ljudi i kompanija donio je konačnu odluku o dodjeli 24 nagrade najuspješnijim menadžerima iz petnaestak zemalja Evrope, te nekoliko Specijalnih nagrada, pojedincima i kompanijama koji nisu direktno u biznisu, ali podstiču razvoj biznisa ili prave bolji ambijent za biznis.
Na skupu održanom u sarajevskom Hotelu Holiday obratili su se menadžeri – vlasnici izvanrednih kompanija i biznisa iz ovog regiona, uz ostale potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Mirjana Čagalj, predsjednik Unije poslodavaca Srbije i generalni direktor Trayal korporacije iz Kruševca Miloš Nenezić, osnivač i vlasnik kompanije Termovent komerc iz Beograda Dušan Perović, vlasnik marketinške agencije AMC Communications iz Budve Velibor Zolak, načelnik Općine Stari Grad Sarajevo Ibrahim Hadžibajrić, direktor Poredske uprave Crne Gore Miomir M. Mugoša i mnogi drugi.
Poslovni forum, po tradiciji, otvorio je predsjednik Organizacionog odbora Pane Škrbić koji je istakao da je ovo "tradicionalni godišnji skup najuspješnijih menadžera iz regiona, na kome menadžeri i ostali učesnici dogovaraju konkretnu saradnju i nove investicije".
Šampioni biznisa su, po izboru Žirija Nezavisne evropske agencije, generalni direktor Pošta Slovenije Boris Novak, regionalni direktor lanca hotela IHG i viši potpredsjednik Delta Holdinga iz Beograda Živorad Vasić, predsjednik Uprave kompanije Luka Koper d.d. Dimitrij Zadel, generalni direktor Trayal korporacije Miloš Nenezić, direktorica Hotela Splendid Mirjana Mrkalj, predsjednik Uprave kompanije Elektro Ljubljana Andrej Ribič i direktor kompanije TAB MAK iz Skoplja Peter Verčko.
Stručni žiri Direkcije za izbor i promociju menadžera BiH, jugoistočne i srednje Evrope ove godine je donio odluku o dodjeli čak sedam specijalnih "Nagrada za životno djelo".
Dodijeljene su osnivaču, vlasniku i direktoru kompanije Uniprom iz Nikšića Veselinu Pejoviću, predsjedniku Uprave slovenske kompanije Droga Kolinska Enzi Smrekaru, predsjedniku Uprave i generalnom direktoru kompanije Igman iz Konjica Đahidu Muratbegoviću, direktorici Opšte bolnice Bel Medic iz Beograda Jasmini Knežević, vlasniku kompanije Termovent Komerc iz Beograda Dušanu Peroviću, vlasniku kompanije Auto Čačak Milenku Kostiću, vlasniku kompanije Daccomet AG iz Ciriha Edinu Daciću i predsjedniku Uprave kompanije BTC iz Ljubljane Joži Mermalu.
Nagrada "Najmenadžer decenije" pripada ljudima čije kompanije više godina zaredom prave odlične rezultate, čime su dokazali da su zaslužili priznanje. Laureati nagrade "Najmenadžer decenije" su: Anča Cvirn, vlasnica i direktorica kompanija KPK KAMNIK d.o.o. i CI & CA d.o.o. Kamnik, Mili Bijavica, vlasnik i direktor Turističke agencija Fortuna, Mostar, Velibor Zolak, direktor AMC Communications iz Budve, Yana Mikhailova, izvršna direktorica kompanije NESTLÉ za jugoistočnu Evropu i Krsto Niklanović, najmenadžer u ugostiteljstvu i Restoran Jadran kod krsta iz Crne Gore.
Nagrada "Ličnost godine" koja se dodjeljuju za posebne zasluge državnicima iz regiona ove godine je pripala Borutu Pahoru, predsjedniku Republike Slovenije.
U kategoriji Specijalnih priznanja za uspješan rad u obrazovanju i nauci, ove godine nagradu je dobio Ejup Ganić, predsjednik i osnivač Univerziteta SSST Sarajevo, Bosna i Hercegovina, dok je istovremeno ovaj Univerzitet proglašen i najboljim evropskim univerzitetom.
Za najuspješniju i najbolju televiziju u regionu proglašena N1, na čijem je čelu vrhunski novinar i sjajni menadžer Amir Zukić. Još jedna nagrada za medije dodijeljena je osnivaču, novinaru i uredniku Televizije FACE – Senadu Hadžifejzoviću.
Žiri je jednoglasno odlučio da nagradu za oblast sporta za 2019. godinu dodijeli Bilalu Šumanu i Rukometnoj reprezentaciji BiH, za plasman na Evropsko prvenstvo u rukometu.
Najviše specijalno priznanje za oblast kulture ove godine je 'osvojio' poznati bosanskohercegovački i regionalni filmski i pozorišni reditelj Dino Mustafić.
Ova manifestacija je, u dosadašnjih 39. dodjela priznanja, izgradila svoj imidž i autoritet na prostorima regiona, kao i cijele Evrope, sa željom i ciljem da ljude koji prave uspješan biznis i uspješno vode svoje kompanije, promoviše u najveće evropske medijske zvijezde, da se njima uručuju oskari popularnosti.