Radi se o "Hisense Gorenje studio Malta“, koji će na 200 kvadratnih metara kupcima omogućiti i interaktivan pristup brojnim uređajima iz najnovijeg asortimana oba brenda, ali i njihovo testiranje kako bi se kupci prije same kupovine mogli uvjeriti u funkcionalnost, kvalitet, praktičnost i vrhunski dizajn svega što se nalazi u ponudi.
Kako je ovo prvi put da se u BiH lansira Hisense asortiman (veliki kućanski aparati/bijela tehnika), za krajnje kupce pripremljeno je čak 15 dana kupovine uz poklone i akcijsku ponudu!
"Ovo dokazuje našu opredijeljenost da i dalje na tržištu Bosne Hercegovine radimo na osnaživanju Gorenje brenda koje već tradicionalno predstavlja jedan od vodećih brendova u području bijele tehnike i malih kućanskih aparata u BiH, kao i razvoju i daljem rastu na tržištu brenda Hisense kojeg smo lansirali na tržištu BiH prije dvije godine. Brend svojom opredijeljenošću ulaganja u globalna sportska sponzorstava ostvaruje veliki rast prodaje i uspjeh globalno, a izuzetno dobar odziv i reakcije ostvario je i u kratkom vremenu i na bh. tržištu", izjavio je Boštjan Vodeb, regionalni direktor Gorenja za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Albaniju, Rumuniju, Bugarsku i Grčku.
Također, ako ste zaljubljenik u audio-vizuelnu tehnologiju, u Hisense Gorenje studiju u Sarajevu imat ćete mogućnost da iz prve ruke doživite potpuno novo iskustvo uživanja u TV sadržajima.
Najsavremeniji Hisense televizori dostupni u Hisense Gorenje Studiju pokazuju šta uistinu znači kućno kino, potpuno transformišući dosadašnji doživljaj svakog gledaoca. Živopisne slike, snažna svjetlost, visoki kontrasti te jarke boje i izraženi detalji samo su neke od karakteristika koje donose potpuno novu dimenziju gledanja televizije. Pored svega, Hisense televizori nude mogućnost uživanja u Youtubeu, Netflixu, Disney+ i drugim popularnim streaming platformama.
"Hisense i Gorenje brendovi imaju jasnu strategiju svog daljeg rasta i razvoja na tržištima globalno, pa tako i lokalno u Bosni i Hercegovini. Ovdje možemo na jedinstven i korporativno standardizovan način prezentovati sve najbolje što trenutno imamo u našem prodajnom asortimanu. Time kupci imaju mogućnost da na jednom mjestu vide sve prednosti i kvalitetu koje ova dva brenda nude, prošle godine smo rebrendirali i prilagodini asortiman u Mostaru i nastojat ćemo da nakon ovog prvog sarajevskog prodajno-izložbenog studija u Bosni i Hercegovini, rebrendiramo ostale maloprodajne objekte u našem vlasništvu u Banja Luci, Tuzli i Zenici", izjavio je Abdurahman Drkić, direktor prodaje za Hisense i Gorenje u Bosni i Hercegovini i Srbiji.
"Hisense Gorenje studio Malta" otvoren je u srijedu, 13. jula na adresi Malta br. 29 u Sarajevu.
Kompanija Gorenje Commerce d.o.o. ovlašteni je uvoznik i distributer za Gorenje i Hisense proizvode. Hisense Europe grupacija je akvizicijom Gorenje grupacije 2018. godine postala jedan od vodećih globalnih proizvođača cjelokupne ponude zabavne elektronike i kućanskih aparata, te je sa svoja dva globalna brenda Gorenje i Hisense prisutna i na tržištu Bosne i Hercegovine. Svi proizvodi mogu se naći na web stranicama ba.gorenje.com i ba.hisense.com. Gorenje i Hisense su brendovi fokusirani na kupca, s jakom distributivnom mrežom, a inovativne i savremene tehnologije i karakteristike proizvoda ovih brendova korisnicima pružaju poboljšano korisničko iskustvo.