Dodijeljene nagrade
2

U Sarajevu uspješno završena prva Woman.Comm konferencija

Prva Woman.Comm konferencija održana je u Sarajevu pod motom #skyisnotalimit, što su tokom dva konferencijska dana 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga, PR-a i medija, iz BiH, regije i svijeta u potpunosti i opravdali.

"Prvo izdanje konferencije sigurno će ostati upamćeno po kvalitetnom i atraktivnom sadržaju, koji ima za cilj da okupi prijatelje, kolege i partnere kako bi učili, razmijenili iskustva i došli do novih ideja. Zajedno ćemo pokazati koliku snagu ima komunikacijska industrija", poručila je Irena Miličević Vukoja, organizatorica konferencije.

Prvi dan konferencije

Više od dvije stotine posjetilaca uživalo je u panelima, predavanjima, networkingu, te koncertu Petra Graše, a oba dana konferenciju je usmjeravala i moderirala Naida Kundurović. Konferenciju je otvorila Aleksandra Dilevska koja je govorila na temu "How far is the top?", između ostalog, istakla je podatak kako je potrebno da prođe još 151 godina kako bi žene izjednačile svoja prava u biznisu sa muškarcima. Angela Buljan Šiber je mišljenja da je svaki pojedinac društvo i da svi možemo napraviti razlike. "Neće niko drugi, mi ćemo sami, na taj način treba da posmatramo sve u životu", kazala je Buljan Šiber.

Snagu je pokazala i priča na temu "SONDA, od časopisa do kreativnog centra", Jelene Fiškuš, koja će zasigurno podstaći mnoge kreativce da vjeruju u sebe i da naprave prvi korak ka pokretanju biznisa i možda naprave svjetski poznat brend baš poput njihovog. O tajnama uspjeha govorila je i Nina Lalić, čiji je jedan od klijanata bio i Steve Jobs. Njena tema nosila je naslov "Prettysmart", a rečenica koju su brojni prisuti zapisali i koja ih je inspirisala je "Lijepo znači da si vizuelno integrisan sa svojoj suštinom. Svako ko je autentitičan je prelijep."

"Šta učiniti da za komunikacijsku industriju nastupe bolji dani", naziv je panel diskusije koju je moderirala Elma Pašić, a učesnice su bile Vesna Vlašić, Zvezdana Žujo,Ivona Jurilj, Sedina Memagić i Ljupka Hamzić. Jačinu žene istakao je Ivan Stanković kroz predavanje "Žena, kako to moćno zvuči", dok nam je Melisa Čengić potvrdila da Porsche ne voze samo muškarci.

Woman.Comm of the Year

Prvi dan konferencije završen je gala večerom na kojoj su dodijeljene Woman.Comm of the Year narade. Svečanost je podržala i gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić koja je istakla da joj je izuzetna čast što je Sarajevo domaćin velikim imenima iz svijeta marketinga. "Ljudski kapital je jedan od najznačajnih za razvoj društva, a svako ulaganje u edukaciju nam pomaže da razvijamo kvalitetan kadar u svim profesijama, uključujući i marketing", poručila je Karić.

Woman.Comm of the Year priznanja osvojile su Nađa Lutvikadić-Fočo - marketing star, Ana Ćavar - media star, Brankica Janković - agency star, Melisa Čengić - rising star i Alena Kulenović Delić - PR star.

Posebno priznanje za osobni doprinos razvoju struke, Woman.Comm of the Year - special star nagradu osvojila je sjajna Zvezdana Žujo.

"Divno je dobiti jedno ovakvo priznaje i ono je na neki način omaž svim ovim godinama koje su iza mene i iza mog vrijednog tima. Nagrade su važne, naročito u industriji gdje sve nije baš tako lako mjerljivo. Stoga biti Special Star za doprinos razvoju komunikacijskog tržišta je jedna vrsta potvrde, da ne kažem mjerenja, dosadašnjeg rada i zalaganja a za mene je i svojevrsni motivacioni impuls. Ukratko, presretna sam i srce mi je k'o kuća", kazala je Žujo.

Dobitnici ovog posebnog priznanja Aleksandra Dilevska i Publicis Groupe Adriatics su poklonili odlazak u Pariz na Woman's forum - vodeću globalnu konferenciju koja ima za cilj transformaciju ženskog potencijala u konkretne inicijative i akcije za promjene u društvu, gospodarstvu, biznisu.

Izuzetnu čast i zadovoljstvo iskazala je i dobritnica nagrade rising star, Melisa Čengić, CRM i PR Manager kompanije Porsche BiH. "Kao kruna ove manifestacije, i moje predanosti profesiji u posljednje dvije godine došla je i nagrada za Woman.Comm Rising Star. Ponosna sam što sijam među ovakvim zvijezdama, sretna sam što osjetim bezuvjetnu podršku, i zahvalna sam što imam priliku učiti od najboljih! Nebo nije granica, a ja itekako uživam letjeti", izjavila je Čengić.

Nagradu agency star dobila je Brankica Janković vlasnica i direktorica agencije Aquarius, koja je tom prilikom kazala: "Počastvovana sam što je ova nagrada pripala baš meni u godini punoj izazova i što dolazi baš od organizacije poput Woman.comm. Sigurna sam da nas zajedno očekuje još mnogo ovakvih dogadjaja koje ćemo provesti zajedno. I još jednom, hvala vam za nagradu. Važan je dio svih mojih uspjeha", poručila je Janković.

Svoju zvijezdu za zasluge u PR-u dobila je i Alena Kulenović Delić, PR Director u McCann Sarajevo. "Komunikacijska industrija je vrlo atraktivna, dinamična i kreativna sfera u kojoj, kada joj se posvetiš svojim punim kapacitetom, donosi puno radosti i uzbuđenja. Upravo takve emocije nam je probudila i prva Woman.Comm konferencija", kazala je Kulenović Delić.

Woman.Comm žiri kojeg su činile šest dama koje poznaju komunikacijsku scenu odlučile su da media star nagradu dodjele Ani Ćavar, osnivačici i CEO Bonjour.ba. "Iznimna mi je čast i definitivna potvrda da kroz Bonjour.ba uspjevamo doći do čitatelja i klijenata na zanimljiv, inovativan i uvijek autorski način. Ova nagrada na mene stavlja i dodatnu odgovornost da budemo još bolji u kreiranju jedinstvenog sadržaja visoke produkcije za nase čitatelje i klijente, te da budemo još uspješniji u tome da sadržajem na Bonjour.ba inspiriramo svaku ženu da živi život kakav želi", poručila je Ana Ćavar.

Drugi dan konferencije

Kvalitet predavanja se zadržao i drugog dana Woman.Comm konferencije. Od Nikole Žinića smo čuli sve izazove koji nas susreću u poslu "Kreativni/a direktor/ica", Manuela Šola nas je kroz temu "Futurology - changing the narrative" odvela u budućnost poslovanja, a sjajna Jennifer Raiser približila svoje bestseller "Burning Man – Art on Fire". Kroz izlaganje "p.s. I LOVE ME jaka Empatija = tajni sastojak uspjeha" Lenja Faraguna je bila zadužena da nas nauči da dijelimo ljubav, te na taj način postignemo uspjeh.

"Kada sebi damo dozvolu da pričamo nešto što ne pokazujemo na društvenim mrežama, na pozornici, nego da govorimo kao ljudi i kada vidimo da smo voljeni, kada nas neko čuje i vidi, tek onda možemo da živimo svoje snove, svoje ambicije 142 %", poručila je Faraguna.

Jedna od tema, koja zanima sve ljubitelje marketinga, je "Kako je Domaćica zatalasala regiju?" a na to su nam odgovor dali glavni krivci za kampanju Sean Poropat i Marina Knežević. Koja je budućnost kreativnosti otktila je Edina Selesković, a sve misterije trougla "Mediji-agencije-oglašivači" rasvijetlili su nam panelisti Nataša Mitrović, Elvir Švrakić, Irmela Cero sa moderatoricom Ilarijom Bašić. Kako bi kominikacijska industija u BiH bila što uspješnija, jača i glasnija potrebno je osnovati Udruženja komunikacijske industrije BiH, o čemu je govorio Ekrem Dupanović.

Finalnu riječ na konferenciji dala je organizatorica Irena Miličević Vukoje, koja je kazala da im je cilj da ove godine Woman.Comm, kao klub krene iz BiH, kroz aktivnosti za žene u komunikacijskoj industriji, a da početkom naredne godine izađu u regiju, u susjedne zemlje.