Od okusa do dizajna
213

Umjetna inteligencija u potpunosti napravila novo izdanje energetskog pića Hell

A. Ku.
Foto: Hell Energy
Foto: Hell Energy
Mađarska je predstavila svoje prvo energetsko piće koje je u potpunosti potpunosti kreirala i degustirala umjetna inteligencija (AI).

Svaki aspekt energetskog napitka kreiran je od strane naprednih AI sistema od dizajna, recepta, procjene ukusa, sigurnosnih mjera i marketniških elemenata, rekli su iz kompanije Hell Energy o čijem je piću riječ.

Tako će se uz pomoć umjetne inteligencije na tržištu uskoro naći energetski napitak HELL AI.

Kako umjetna inteligencija može koristiti ogromne količine informacija i znanja dostupnih na internetu, ona posjeduje sveobuhvatno znanje o energetskim pićima, uključujući sastojke, rezultate prodaje, zdravstvena istraživanja, preporuke i povratne informacije potrošača.

Kada je Hell Energy naručio AI da razvije novo energetsko piće prilagođeno njenim potrebama, umjetna inteligencija je obrađivala ogromnu količinu informacija i formulirala ono što je smatrala najboljim receptom.

AI ne samo da je uzeo u obzir očekivanja potrošača od energetskog pića, već je također dao prioritet cilju stvaranja superiornog i ugodnijeg napitka, navodi se u saopćenju kompanije.

AI je unaprijedio energetski napitak vitaminima, aminokiselinama i biljem, istovremeno osiguravajući usklađenost sa zakonodavstvom prehrambene industrije, uključujući optimizaciju preporuka Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i pridržavanje standarda preporučene dnevne doze (RDA).

AI je stvorio tri varijacije okusa i digitalizirao ih koristeći tehnologiju kompanije sa sjedištem u New Yorku, napominje.

Nakon degustacije AI je koristila prediktivnu inteligenciju kako bi odabrala pobjednički okus, kaže kompanija.

Tako je nastao jedinstven i osvježavajući okus Tutti-frutti & Berry-blast.

Recept se čuva u strogoj tajnosti. Pohranjen je na jednom računaru u mađarskoj fabrici Hell Energy, opremljen naprednim sigurnosnim elementima.

Novi proizvod nastaje u jednom od najnaprednijih evropskih pogona za proizvodnju pića i bit će dostupan u više od 60 zemalja širom svijeta od ljeta 2023. godine, kažu iz kompanije.