Unapređenje prodaje: Usluga koja pomaže kompanijama da zadrže kontinuitet poslovanja
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_201221049.jpg?v=1)
Značajno smanjenje troškova, te olakšano poslovanje benefiti su unapređenja prodaje, čija vrijednost se posebno ističe u izazovnim vremenima i kriznim situacijama.
Armin Đedović, vlasnik je brenda Unapređenja prodaje koji u Bosni i Hercegovini raspolaže sa 120 unapređivača u svim kanalima prodaje. "Po zahtjevu i po potrebama klijenata usluge pružamo svih sedam dana u sedmici na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine. Sve usluge pružamo preko naših agencija na području cijele regije, odnosno na tržištima Srbije, Crne Gore, Hrvatske i Sjeverne Makedonije. Usluga unapređenja prodaje obuhvata brigu o robi od isporuke robe u objekat do izlaganja na policu. Vodimo brigu i o rokovima, koristeći FIFO standard izlaganja, sugerišemo narudžbe, implementiramo dogovorene standarde izlaganja, na osnovnim i dodatnim pozicijama dogovorene između Klijenta i prodajnog lanca", kazao je Đedović.
"Naš tim supervizora i kontrolora rada unapređivača prodaje, kao i sam unapređivač imaju obavezu da u saradnji sa prodajnim timom klijenta unapređuju postojeće pozicije, boreći se za svaki dodatni facing i dodatnu poziciju za izlaganje. Prodajni tim klijenta dobija izvještaj na dnevnom nivou, u realnom vremenu, o stanju unutar objekta koje je potrebno riješiti, kao što su rokovi, aktivnosti konkurencije i ostale relevantne radnje i informacije za uspješno poslovanje klijenta", ističe Đedović.
Prema potrebama klijenata, timovi Unapređenja prodaje na terenu pružaju i usluge pravljenja narudžbi u svim kanalima prodaje. U situacijama kada klijent iz nekog razloga nije u mogućnosti pokrivati određen teren, zbog neisplativosti zapošljavanja, nemogućnosti pronalaska adekvtne osobe, odlaska na bolovanje ili godišnji odmor postojećeg uposlenika uz nemogućnost adekvatne zamjene za istog, podršku pruža upravo tim Unapređenja prodaje.
"Prednosti i koristi pomenute usluge pravljenja narudžbi za klijenta je u tome što za vrijeme trajanja ugovora klijent ne brine o tome da li uposlenik ide na godišnji odmor, bolovanje, da li je dao otkaz i slične situacije koje dovode do toga da teren 'nije pokriven' i da zbog navedenog nema aktivnosti prodaje. Naš tim pruža pomenutu uslugu bez prekida za vrijeme trajanja ugovora, što klijentu pruža veliko olakšanje i sigurnost. Koristeći našu uslugu pravljenja narudžbi klijent dobiva prostor da postojeće prodajne timove angažuje na širenju baze kupaca na drugim terenima, što samo po sebi ima rezultat povećanja prodaje. Prema specifičnim zahtjevima klijenta naši timovi su u mogućnosti da rade na otvaranju novih kupaca", naglašava Đedović.
Iskusan tim profesionalaca na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije pruža čitav spektar usluga, koje pored unapređenja prodaje i pravljenja narudžbi obuhvataju usluge agenture, manipulacije POS materijalima, promotivne aktivnosti, mystery shopping, te organizovanje nagradnih igara, consultinga, istraživanja tržišta, organizacije događaja, odnosa s javnošću, te grafičkog i web dizajna.
"Naša usluga unapređenja prodaje se pokazala kao odličan alat, odnosno kao podrška prodajnim timovima koji uz našu podršku i iskustvo postižu bolje rezultate. Također, klijentima čiji sistem poslovanja podrazumijeva skladište, logistiku, prodajnu silu i prodajni kanal, smo odličan oslonac za neprekidno funkcionisanje pomenutih sistema, kao i ubrzavanje procesa u istim", kazao je Đedović.
"Kvalitet usluga koje pružamo garantuje iskustvo, partnerski odnos i veliki broj zadovoljnih klijenata. Naš cilj je na tržištima postati prepoznatljiv partner koji pruža sigurnost i povjerenje prilikom poslovanja", na kraju ističe Đedović, te dodaje da više detalja o timu i uslugama svi zainteresovani mogu dobiti ako posjete web stranicu www.unapredjenje-prodaje.com.