"Zbog toga smo mi u UNIQA osiguranju uložili veliki trud da složene procese prijave štete pojednostavimo i prilagodimo potrebama klijenata. Oslanjajući se na moderne tehnologije, klijentima smo obezbijedili uštedu vremena i ekspresnu isplatu kako bi što prije mogli da saniraju štete nastale npr. na imovini ili vozilima", ističu iz UNIQA osigruanja.
Rezultat uloženog rada i truda je besplatan digitalni servis za brzu prijavu štete putem web stranice sa bilo kojeg mjesta na planeti i sa bilo kojeg uređaja (kompjuter, laptop, tablet ili mobilni telefon). Šteta se može prijaviti online za čak šest vrsta osiguranja: osiguranje imovine, kasko osiguranje, putno osiguranje, zdravstveno osiguranje, a od sada i za nezgodu te životna osiguranja.
U slučaju prijave štete putem Viber-a potrebno je prethodno aktivirati Moja UNIQA Viber App – besplatnu aplikaciju koja klijentima UNIQA osiguranja u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazili, pruža kompletan servis na jednom mjestu.
"Moja UNIQA" omogućava klijentima uvid u prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva, stanje dužne premije i plaćanje računa potpuno besplatno, odnosno bez bankarskih naknada. Detaljan video tutorijal o aktivaciji "Moja UNIQA" servisa dostupan je na www.uniqa.ba.
UNIQA osiguranje unazad godinama prati trendove digitalizacije i ulaže u razvoj inovativnih proizvoda i usluga koji klijentima štede novac i vrijeme. Na ime 7.100 prijavljenih šteta za prvih šest mjeseci tekuće godine, UNIQA je svojim klijentima isplatila 10,8 miliona KM, što ovu osiguravajuću kuću čini liderom među vodećim osiguravajućim društvima u isplati šteta.