biznis
0

UNIQA poručuje: Bezbrižna budućnost nije stvar prestiža

Uprkos opštoj percepciji da je posjedovanje polise životnog osiguranja stvar luksuza i pretežno izvan mogućnosti građana BiH, broj onih koji svoje povjerenje ukazuju UNIQA osiguranju svakodnevno raste.

Pomno prateći rastuće potrebe i interesovanje za životnim osiguranjem, UNIQA je razvila i prilagodila svoje proizvode zahtjevima tržišta i potrebama građana. Ovakav potez otklanja predrasudu da je životno osiguranje luksuzna, nedostupna i skupa investicija. Kombinacijom ponude velikog broja programa životnih osiguranja s jedne strane, i sve većeg broja zadovoljnih klijenata sa druge strane, UNIQA zauzima vodeće mjesto na bosanskohercegovačkom tržištu u osiguranju života.

Razumjevajući potrebu i nužnost komunikacije sa tržištem, UNIQA osiguranje je nedavno pokrenula kampanju pod sloganom "Misli najbolji dani tvog života tek dolaze. Misli UNIQA".

"Želja nam je da ovom kampanjom u narednom periodu dodatno objasnimo građanima u BiH da mala investicija danas ima veliko značenje za sigurniju budućnost svakog pojedinca. Osiguranje života definitivno nije stvar prestiža već nužnosti koju nameće savremeni način života, ali i društveno-ekonomske promjene kroz koje trenutno prolazi naše društvo", izjavila je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.

Potvrda uspješnog poslovanja UNIQA osiguranja stigla je i od vjernih klijenata ove osiguravajuće kuće, i to putem švicarske kuće ICERTIAS koja je na osnovu neovisnog istraživanja tržišta UNIQA osiguranju izdala "Best Buy Award". Ovo priznanje nije samo zbir ocjena korisnika osiguravajućih proizvoda na tržištu, već znači najbolji omjer cijene i kvaliteta za proizvode iz kategorije osiguravajućih kuća na području BiH.