United Grupa postala vlasnik Tele2, mobilnog operatora u Hrvatskoj
Sa novom podrškom i uz dalja ulaganja United Grupe, Tele2 će imati još veći potencijal da nastavi trend poslovnog rasta u Hrvatskoj.
"Akvizicija Tele2 Hrvatska za sve nas je važan korak u daljem jačanju pozicije vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatora u Jugoistočnoj Evropi. Vjerujemo da će dalja ulaganja United Grupe u tržište Hrvatske donijeti dodatne pogodnosti korisnicima koji su već ukazali povjerenje Tele 2, ali i privući nove korisnike kvalitetom mreže, atraktivnom ponudom i vrhunskim servisom", istakla je Viktorija Boklag, CEO United Grupe.
Boklag naglašava da će United Grupa nastaviti sa daljim širenjem poslovanja u zemlje Evropske Unije i osvajanjem novih tržišta, kao što je dogovorena kupovina Vivacoma, najvećeg telekomunikacijskog operatora u Bugarskoj.
"U posljednjih gotovo 15 godina, Tele2 Hrvatska je zahvaljujući energiji, angažmanu, stručnosti i predanom radu svih zaposlenih, izrastao u respektabilnu i uspješnu kompaniju. U 2019. godini smo po prvi put dosegnuli brojku od milion korisnika, a godinu smo završili sa više od 200 miliona eura prihoda. Uvjeren sam da će naše pridruživanje United Grupi omogućiti ne samo nastavak pozitivnih trendova koje bilježimo proteklih godina, nego nam dati i dodatni vjetar u leđa kako bismo postali još jači i ambiciozniji igrač na tržištu. Naš fokus jesu i uvijek će biti naši korisnici, te ćemo i dalje pratiti njihove potrebe kako bismo uvijek činili korak više i ponudili im još veću vrijednost za njihov novac", rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.
U svojih 20 godina poslovanja, United Grupa je akvizirala i uspješno integrisala više od 100 kompanija. Svake godine izdvaja i značajna sredstva za razvoj infrastrukture, tehnologije i medija. Samo tokom prošle godine uloženo je 150 miliona eura u fiksnu i mobilnu mrežu u postojeće operacije i isto toliko u TV sadržaj, od čega je čak 64 miliona uloženo u sopstvenu produkciju.
United Grupa je u vlasništvu BC Partners, jedne od najvećih globalnih investicijskih kompanija u svijetu i posluje u šest zemalja kroz kompanije kao što su SBB, Telemach i United Media, kao i TV kanale Sport Klub, N1 i Nova TV. Ima najširu mrežnu pokrivenost u regionu i korisnicima nudi najatraktivniji izbor TV sadržaja iz cijelog svijeta. Sa globalnom OTT uslugom ima 3,87 miliona pretplatnika u 1,8 miliona domova i više od 4.500 zaposlenih, kojima se od marta 2020. pridružio i mobilni operator Tele2 Hrvatska.