Via Media osvojila prestižnu titulu "Adriatic Agency of the Year" na festivalu Golden Drum
Golden Drum Festival predstavlja jedan od najznačajnijih događaja u Evropi, a istovremeno je i jedan od sedam najprestižnijih festivala kreativnosti na globalnom nivou.
Ove godine su svoje radove prijavile agencije iz čak 29 zemalja, a više od 950 prijava na konkurs premašilo je sve ranije rekorde.
Pažljivo odabrani radovi regionalnih kreativnih agencija, predstavljajući najbolje od najboljih iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Kosova, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Srbije i Slovenije bili su u konkurenciji za titulu "Adriatic Agency of the Year". Žiri sastavljen od stručnjaka iz cijelog svijeta, postavio je izuzetno stroge kriterije za ovu kategoriju, budući da je to najznačajnija nagrada u regiji, koja ima veliku važnost za rangiranje agencija u kreativnom sektoru.
"Bosna i Hercegovina je poznata po raznim stvarima, osim po advertisingu, a sada je zahvaljujući neovisnoj agenciji dospjela na mapu evropske kreativne industrije. Ovo je izuzetan trenutak za sve nas u agenciji Via Media i želim se zahvaliti svim članovima tima na njihovom predanom radu. Golden Drum Festival nam je donio i druge vrijedne nagrade na koje smo također ponosni. Ipak, posebno nas raduje priznanje za kampanju 'U Bingu sam izazov' koja je osvojila srebro u kategoriji Creative Effectiveness, Profit kao i srebro u kategoriji Activation, Live Activation, dok smo osvojili treće mjesto u kategoriji Content, Cross-Platfrom Storytelling", rekao je Haris Mujanović, CEO Via Media.
Pored ovih nagrada, agencija Via Media je u ukupnom poretku osvojila treće mjesto kao Digital Agency of the Year, četvrto mjesto kao Independent Agency of the Year i sedmo mjesto kao Production Agency of the Year.