Vlada FBiH izdvojila 13 miliona KM za gradnju brze ceste od Sarajeva do Goražda
Implementator projekta je, kako je navedeno, obavezan kvartalno izvještavati ovo ministarstvo o realizaciji projekta, a ovo ministarstvo će kvartalno izvještavati Ministarstvo finansija FBiH.
Utvrđeno je da će biti potpisan ugovor Ministarstva saobraćaja i komunikacija i implementatora odobrenog projekta, kojim će se detaljnije utvrditi međusobna prava i obaveze. Za provođenje ove odluke zaduženi su Ministarstvo saobraćaja i komunikacija, Ministarstvo finansija i preduzeće Autoceste FBiH kao implementator.
Kompanija Euro-asfalt je u julu ove godine dobila posao za nastavak gradnje tunela Hranjen, a koji je dio brze ceste od Sarajeva od Goražda. Ovaj ugovor je vrijedan 39,3 miliona KM, kako su tada saopćili iz AC FBiH.
Vlast je prije tri godine obećala da će 2022. biti završena gradnja nove saobraćajnice od Sarajeva do Goražda. Gradnja tunela Hranjen, na kojoj je i ranije bio angažovan Euro-asfalt, je obustavljena prošle godine.
Gradnja je trebala koštati koštati 81 milion KM, a veći dio iznosa - 65 miliona KM je osigurano iz akumulirane dobiti BH Telecoma. Radovi su obustavljeni u trenutku kada je realizirano tek 35 posto projekta. Za 35 posto urađenog potrošen je skoro sav novac, tačnije 97 posto novčanih sredstava.
Iz AC FBiH su u aprilu ove godine za Klix.ba odgovorili da će gradnja koštati više od 200 miliona KM. Tada je najavljeno i mogućnost kreditnog zaduženja za okončanje projekta.
Kao razlog zašto su se desili propusti u gradnji, navedeno je to da su se desile razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova na području na kojem se tunel gradi. Ocijenjeno je da je to za posljedicu imalo razliku između ugovorene i realizovane dužine iskopa i gradnje. Nije poznato da je iko, na bilo koji način, odgovarao za ove propuste.