Xiaomi je saopćio da planira utrostručiti broj svojih prodavnica u Evropi i to do kraja ove godine. Cilj kompanije je da ima više od 150 prodavnica do kraja ove godine, a prošle ih je na Starom kontinentu bilo nešto manje od 50.
Ovo širenje postaje trend jer kineski brendovi kao što su Xiaomi, Huawei, Oppo, Vivo i OnePlus uzimaju sve više evropskog tržišta. U posljednjem kvartalu prošle godine analitičarska firma Canalys je saopćila da kineski proizvođači zauzimaju trećinu (32 posto) ukupne prodaje smartphonea u Evropi, a veći dio toga pripada Huaweiju, oko 23 posto.
Razlog Xiaomijeve odluke su dešavanja u SAD-u gdje se prodaja najvećim dijelom oslanja na distribuciju putem operatera, ali i neprijateljstvo između američkih obavještajnih agencija i kineskih tehnoloških kompanija. Huawei i ZTE su izdvojeni kao prijetnje, a šefovi agencija FBI, CIA i NSA su upozorili korisnike da ne kupuju Huaweijeve uređaje. Zbog toga su propali dogovor s američkim operaterima, a kupci gube povjerenje.
Međutim, fokusiranjem na Evropu kinekse kompanije povećavaju udio na globalnom tržištu, tako da su Xiaomi i Huawei povećali prodaju u Evropi za 62 i 52 posto u posljednjem kvartalu, dok je prodaja Applea i Samsunga pala.
Kineski proizvođači su poznati po uređajima visokih specifikacija i pristupačnih cijena.