Prema istraživanju koje je u februaru proveo Mastercard o finansijskim navikama i potrebama aktivnih građana, (eComm, 2022) čak 72% ispitanika koristi online plaćanje, a korisnici primarno kupovinu obavljaju na domaćim web trgovinama (36% ispitanika).
Moderni kupci očekuju mogućnost kartičnog plaćanja online, a kompanije poput Korpe traže najkvalitetnija i najsigurnija rješenja kako bi isto ponudili.
Korpa.ba je platforma za dostavu namirnica, hrane i drugih potrepština. Kao jedna od kompanija koje pažljivo slušaju potrebe svojih korisnika, prvi su na bh. tržištu ponudili kartično plaćanje za dostavu hrane naručene iz restorana.
"Zbog velike količine prometa i transakcija koje procesiramo, od iznimne važnosti nam je da koristimo pouzdan sistem online plaćanja i da naši korisnici znaju da su njihovi podaci zaštićeni najvišim stepenom sigurnosti. S Monrijem smo ostvarili odličnu saradnju, a njihov WebPay nam je omogućio da prilagodimo platformu potrebama i očekivanjima svojih korisnika", rekao je Ermin Brkić, direktor Korpe.
Monri, kompanija osnovana u BiH, jedan je od prvih pružalaca usluge plaćanja u južnoistočnoj Europi. Također, Monri je prva kompanija u BiH te jedna od prvih u regiji koja je dobila PCI DSS certifikat nivoa 1. Riječ je o certifikatu koji označava maksimalnu sigurnost prilikom upravljanja osjetljivim kartičnim podacima, a iz godine u godine potvrđuju svoju kvalitetu obnovom tog certifikata.
Kako funkcioniše online plaćanje?
Monrijevo WebPay rješenje omogućava sigurno prihvatanje kartica kao jednog od preferiranih oblika plaćanja. Uz opciju plaćanja na rate, WebPay garantuje brz checkout proces bez preusmjeravanja kupca na nepoznate stranice. Djelujući poput mosta između banke koja je kupcu izdala karticu te banke koju koristi trgovac, Monri štiti obje strane kroz cjelokupan proces naplate.
Webshopovi koji odluče implementirati WebPay najčešće koriste već postojeće pluginove razvijene za najpoznatije platforme (WordPress, Woocommerce, Magneto, Prestashop). S ciljem unapređenja eCommerce tržišta u našoj zemlji, Monri svim bh. startupima nudi besplatnu integraciju za njihov webshop.
Kako je BH Telecom implementirao WebPay by Monri rješenje?
Vlasnici internet trgovina mogu birati između tri načina integracije procesa plaćanja. Prvi je redirect rješenje koje kupcima otvara potpuno novu stranicu za plaćanje. Drugo rješenje je lighbox, tj. otvaranje pop-up prozora u postojećoj checkout stranici webshopa.
Treće i najnaprednije rješenje je Monri components, gdje se checkout forma integriše direktno u stranicu webshopa, bez otvaranja novih prozora ili pop-upova. Monri je jedina kompanija u regiji koja nudi ovakvu vrstu usluge, te je zbog toga jasan izbor partnera koji za svoje korisnike traže najbolje korisničko iskustvo, poput BH Telecoma.
Adnan Huremović, izvršni direktor za tehnologiju i razvoj servisa BH Telecoma osvrnuo se na saradnju s Monrijem: "Monrijev sistem štiti naše korisnike ne samo kod kupovine uređaja na webshopu, već i tokom plaćanja mjesečnih računa, te kupovine prepaid dopuna. Osim WebPaya, odlučili smo saradnju s Monrijem proširiti i na mobilnu aplikaciju, kako bi naši klijenti imali vrhunsku uslugu na koju su navikli neovisno o tome koji kanal za plaćanje koriste."
Za prodaju preko interneta nije potreban webshop, dovoljno je imati pravi link
Danas su društvene mreže nezaobilazan dio posla, a za mnoge mlade poduzetnike su često i sam početak njihove karijere. Hobiji poput izrade dječjih igračaka, ukrasa ili prirodne kozmetike mogu lako postati izvor dodatnih prihoda. Brzo i lako rješenje prije pokretanja pravog webshopa je Monrijev PayByLink.
PayByLink omogućava trgovcima da preko admin interfejsa kreiraju individualan link za naplatu i pošalju ga svom kupcu preko bilo kojeg kanala – e-mailom, preko društvenih mreža ili bilo koje aplikacije za razmjenu poruka. Ovaj je alat ne samo odlično rješenje za male i srednje trgovce, već ga koriste i veće eCommerce trgovine tokom cross-sellinga.
Budućnost eCommerca iz perpektive najvećeg trgovačkog lanca u BiH
Bingo, najveći trgovački lanac u BiH, prepoznao je potrebe svojih kupaca i već godinama nudi mogućnost internet kupovine i dostave na kućna vrata. Ana Tomić Osmanović, izvršna direktorica finansija iz Binga kaže: "Kompanija smo koja svakodnevno radi na unapređenju online poslovanja i još smo prije nekoliko godina izabrali Monri kao partnera koji nam u tome može pomoći. Naši kupci mogu s maksimalnim povjerenjem koristiti Bingo Online shop i plaćati svoje narudžbe kreditnim ili debitnim karticama bez brige o pronevjeri podataka."
Bingo svojim kupcima garantuje da će u roku 3 radna dana od narudžbe dobiti svoju robu. Broj kupaca im svakodnevno raste, što se jasno vidi i u tržišnim trendovima. Očekuje se da će prihod ostvaren na internet trgovini na području BiH u 2022. premašiti 925 miliona KM (Statista, 2021). Ako naše tržište nastavi rasti procjenjenom stopom od 13,82% godišnje, do 2025. godine doseći će preko 1,3 milijarde KM (Statista, 2021).
Velika prednost eCommerca za sve trgovce koji ga koriste jeste mogućnost ekspanzije ne samo na BiH i regiju, nego čak i šire. Kompanije koje žele razvijati svoje poslovanje i biti u korak s vremenom će svakako u svoju strategiju razvoja uvrstiti online poslovanje. Ukoliko želite saznati više o mogućnostima online plaćanja i nastaviti svoje širenje, Monrijev tim stoji vam na raspolaganju.