Zavirite u unutrašnjost nove jahte bh. kompanije iz Viteza: Moderan i elegantan dizajn
Unutrašnjost je "obojena" u svijetle bež, smeđe i bijele tonove uz drvene detalje tako da odišu jednom dozom prozračnosti i elegancije.
Direktor kompanije Derubis, Denis Kraljević kazao je da je brod zapravo nešto što svakome ko je kreativan daje slobodu da stvori nešto dobro. Dodao je da je ova jahta upravo jedan takav proizvod koji će znatno BiH pozicionirati na tržištu.
"Ovo je jako lijepa i pozitivna priča koja može biti sve bolja. Pokazali smo šta možemo, ali nismo pokazali konačni vrhunac. Mi definitivno možemo napraviti još bolji brod koji može biti konkurencija najvećim firmama u svijetu i mi i jesmo takve proizvođače 'napali' i iskoristili jedan raskorak u njihovom razmišljanju. Oni imaju neke stare kalupe i modele, te rade samo face lifting zadnjih nekoliko godina. Mi smo izašli s novim kalupom i potpuno novim modelom i mislim da tu vidimo našu šansu", kazao je Kraljević.
Naglasio je kako je riječ o privatnom kapitalu i inicijativi koja je oduvijek nailazila na određene otpore.
"Nadam se da će se sada mišljenje i situacija promijeniti jer evo primjetno je da se i u BiH može proizvoditi. Ljudi su strašno zainteresovani da ostanu u ovoj zemlji i da investiraju, samo je potrebno imati dobru ideju koja je iznad očekivanja, a ne smijete se zadovoljiti time da proizvedete nešto malo. Mi smo sebi visoki cilj postavili, a to je biti najbolji u ovoj klasi i vjerujem da smo na dobrom putu", dodao je.
Kraljević je pojasnio i to da je određivanje cijena brodova nešto komplikovanije u odnosu na automobile zato što su paketi mnogo veći i skuplji.
"Osnovni paketi su oko 550.000 eura, a sve dodatno može ići do 650.000 eura. I to je do 250.000 eura jeftinije od konkurencije. Mi moramo u prvoj godini imati tako niske cijene, ali to ne znači da nećemo doći na relativno istu cijenu kao i ostalih proizvoda. Konkretno ovaj izloženi model jahte s dodatnim paketom opreme može koštati do 650.000 eura", naglasio je Kraljević.
Naveo je i to da već ima mnogo zainteresovanih kupaca širom svijeta iako tek sada počinju sa službenom prodajom.
"Partneri s Kariba su naručili brodove tako da je prvu godinu sve rasprodano, ali je bitno naglasiti da mi možemo podići kapacitete. Cilj nam je zadovoljiti tržište, ali ne po svaku cijenu, tačnije, ne nauštrb kvaliteta. Tako da ćemo kako smo planirali na godišnjem nivou proizvoditi 12 brodova, a ako budemo dizali kapacitete najviše onda do 20 kako se ne bi izgubila kvaliteta. Ima jako puno i domaćih upita upravo zbog isplativosti brodova", pojasnio je Kraljević.
Na kraju razgovora, Kraljević je istakao da koronavirus nije utjecao na poslovanje kompanije Derubis, jer kako je naveo, nije velika s mnogo uposlenika te samim time se ne proizvodi veliki broj brodova.
"Mi naše brodove lako rasprodamo, a želim naglasiti da svakodnevno dobijamo upite mladih ljudi jer je nažalost naša država zaboravila na njih i ne nudi im moderna zanimanja i onda kada dođu u određene godine više nemaju volju da se u tom poslu i ostvare. Mi kroz našu firmu sarađujemo s fakultetima i želimo našim mladima dozvoliti da imaju jedno svoje mjesto gdje će se zaigrati", zaključio je Kraljević.