ZIRA Group: Novi vizualni identitet koji odražava globalni domet i inovacije
Novi vizualni identitet predstavlja odraz rasta i evolucije, naglašavajući dinamičnost industrije u kojoj kompanija djeluje i raznolike pravce koji pokreću inovacije.
Od skromnih početaka kao mala lokalna kompanija osnovana 1996. godine, ZIRA je prerasla u globalnog igrača u oblasti digitalnih usluga. Tokom godina, proširila je prisustvo otvaranjem novih ureda širom svijeta, uključujući i važne lokacije poput Dubaija, Rijada, Haga, Zagreba i Istanbula. Tim kompanije danas broji 250 stručnjaka koji rade na razvoju inovativnih rješenja i vlastitih proizvoda u domeni sistema za poslovnu podršku za telekom operatere i druge pružatelje telekomunikacijskih usluga.
"Naš novi vizualni identitet odražava modernizaciju i globalni domet našeg poslovanja, ali ono što ostaje nepromijenjeno jesu naši temelji – predanost inovacijama, izvrsnosti i partnerskom pristupu prema klijentima. Ovaj korak je prirodan nastavak naše strategije da ostanemo lider u digitalnoj transformaciji, te da dodatno ojačamo saradnju sa našim klijentima i partnerima", istakao je direktor kompanije Emir Bukvić.
Predstavljanje novog proizvoda
Neposredno pred predstavljanje novog vizualnog identiteta, kompanija je lansirala inovativni proizvod u svom domenu djelovanja AI Telco Platform, prvi industrijski alat koji omogućava uvid u promjenjive cijene i tržišne uslove, čime smanjuje nesigurnost i povećava profitabilnost za pružaoce komunikacijskih usluga.
Platforma se savršeno prilagođava i bez poteškoća integriše s postojećom IT infrastrukturom.
"Lansiranje AI Telco Platform označava novu fazu u razvoju kompanije. Naš cilj je uvijek bio pružiti besprijekorna, integrisana rješenja koja omogućavaju organizacijama da postignu više uz manje resursa, kombinujući efikasnost s izvanrednim korisničkim iskustvima. Sada smo fokusirani na razvoj vrhunskih SaaS proizvoda koji koriste nove tehnologije za kreiranje rješenja koja potiču saradnju, inovacije i otvaraju nove prilike za naše klijente i partnere", dodao je Bukvić.
Vizija osnivača Zijaha Rašidagića
Bez obzira na rast, u kompaniji ističu da zadržavaju temeljne vrijednosti pouzdanosti, edukacije, inovacija i globalne perspektive, koje su utkane i u viziju osnivača i prvog direktora Zijaha Rašidagića.
"Moj otac je imao jednostavan ali važan cilj - koristiti tehnologiju kako bi se kreirale prilike za rast, te graditi uspješnu, snažnu i stabilnu kompaniju koja će mladim i talentovanim ljudima omogućiti da ostanu ovdje, ali i pružiti mogućnost rada i usavršavanja u svjetskim okvirima. Danas ta vizija živi kroz svaki segment ZIRA Group, jer se među našim klijentima nalaze neka od najvećih imena u telekom industriji, a naša rješenja su implementirana u više od 30 zemalja širom svijeta", naglasio je Ešref Kenan Rašidagić, predstavnik vlasničke strukture kompanije.
ZIRA Group važi za jednu od rijetkih domaćih kompanija koja zapošljava i državljane stranih zemalja, a više informacija o proizvodima i rješenjima koje razvijaju, te prilikama koje nude možete pronaći na novoj stranici kompanije www.ziragroup.com.