Nova era, isti cilj
247

ZIRA Group: Novi vizualni identitet koji odražava globalni domet i inovacije

ZIRA Group
Kompanija ZIRA predstavila novi vizualni identitet
Kompanija ZIRA, sinonim za inovaciju i kvalitet u telekomunikacijskom sektoru već skoro tri decenije, zakoračila je u novu eru pod imenom ZIRA Group.

Novi vizualni identitet predstavlja odraz rasta i evolucije, naglašavajući dinamičnost industrije u kojoj kompanija djeluje i raznolike pravce koji pokreću inovacije.

Od skromnih početaka kao mala lokalna kompanija osnovana 1996. godine, ZIRA je prerasla u globalnog igrača u oblasti digitalnih usluga. Tokom godina, proširila je prisustvo otvaranjem novih ureda širom svijeta, uključujući i važne lokacije poput Dubaija, Rijada, Haga, Zagreba i Istanbula. Tim kompanije danas broji 250 stručnjaka koji rade na razvoju inovativnih rješenja i vlastitih proizvoda u domeni sistema za poslovnu podršku za telekom operatere i druge pružatelje telekomunikacijskih usluga.

"Naš novi vizualni identitet odražava modernizaciju i globalni domet našeg poslovanja, ali ono što ostaje nepromijenjeno jesu naši temelji – predanost inovacijama, izvrsnosti i partnerskom pristupu prema klijentima. Ovaj korak je prirodan nastavak naše strategije da ostanemo lider u digitalnoj transformaciji, te da dodatno ojačamo saradnju sa našim klijentima i partnerima", istakao je direktor kompanije Emir Bukvić.

Direktor kompanije Emir Bukvić
Direktor kompanije Emir Bukvić

Predstavljanje novog proizvoda

Neposredno pred predstavljanje novog vizualnog identiteta, kompanija je lansirala inovativni proizvod u svom domenu djelovanja AI Telco Platform, prvi industrijski alat koji omogućava uvid u promjenjive cijene i tržišne uslove, čime smanjuje nesigurnost i povećava profitabilnost za pružaoce komunikacijskih usluga.

Platforma se savršeno prilagođava i bez poteškoća integriše s postojećom IT infrastrukturom.

"Lansiranje AI Telco Platform označava novu fazu u razvoju kompanije. Naš cilj je uvijek bio pružiti besprijekorna, integrisana rješenja koja omogućavaju organizacijama da postignu više uz manje resursa, kombinujući efikasnost s izvanrednim korisničkim iskustvima. Sada smo fokusirani na razvoj vrhunskih SaaS proizvoda koji koriste nove tehnologije za kreiranje rješenja koja potiču saradnju, inovacije i otvaraju nove prilike za naše klijente i partnere", dodao je Bukvić.

Kompanija ZIRA predstavila novi vizualni identitet
Kompanija ZIRA predstavila novi vizualni identitet

Vizija osnivača Zijaha Rašidagića

Bez obzira na rast, u kompaniji ističu da zadržavaju temeljne vrijednosti pouzdanosti, edukacije, inovacija i globalne perspektive, koje su utkane i u viziju osnivača i prvog direktora Zijaha Rašidagića.

"Moj otac je imao jednostavan ali važan cilj - koristiti tehnologiju kako bi se kreirale prilike za rast, te graditi uspješnu, snažnu i stabilnu kompaniju koja će mladim i talentovanim ljudima omogućiti da ostanu ovdje, ali i pružiti mogućnost rada i usavršavanja u svjetskim okvirima. Danas ta vizija živi kroz svaki segment ZIRA Group, jer se među našim klijentima nalaze neka od najvećih imena u telekom industriji, a naša rješenja su implementirana u više od 30 zemalja širom svijeta", naglasio je Ešref Kenan Rašidagić, predstavnik vlasničke strukture kompanije.

Ešref Kenan Rašidagić, predstavnik vlasničke strukture kompanije
Ešref Kenan Rašidagić, predstavnik vlasničke strukture kompanije

ZIRA Group važi za jednu od rijetkih domaćih kompanija koja zapošljava i državljane stranih zemalja, a više informacija o proizvodima i rješenjima koje razvijaju, te prilikama koje nude možete pronaći na novoj stranici kompanije www.ziragroup.com.