promo
547

ZiraatBank BH ima kapacitete da u svakom trenutku odgovori potrebama klijenata

Vođeni ciljem prevencije pojave koronavirusa i sa misijom da se kolektivno držimo odgovornog ponašanja i ispravne higijene, svi društveni nivoi u Bosni i Hercegovini su pojačali mjere sigurnosti i redukovali svoj rad. Tako je i ZiraatBank BH poduzela najstrožije mjere.

Predsjednik Uprave ZiraatBank BH d.d., Yusuf Dilaver, istakao je kako je stručni tim ove finansijske institucije od samog početka pojave virusa COVID-19 poduzeo sve adekvatne preventivne radnje kako bi se osigurao nesmetan protok svih poslovnih aktivnosti i dostupnosti usluga Ziraat banke. Kako kaže Dilaver, prije svega, osnovni cilj i misija Ziraat banke je da zaštiti svoje uposlenike i klijente, te da klijentima pruži nesmetano korištenje svih bankovnih usluga i proizvoda.

U vezi sa trenutnom epidemiološkom situacijom u svijetu, Banka je poduzela zdravorazuman pristup, te je pojačala mjere informisanja zaposlenika o higijenskim pravilima i ponašanju, ukinuti su svi poslovni sastanci, putovanja van zemlje, redovno se obavljaju telefonski i video sastanci, a poslovnice širom Bosne i Hercegovine se redovno dezinfikuju kako bi se spriječila pojava zaraze, dok se sve navedeno ažurira na dnevnoj bazi, prateći upute i savjete Zavoda za javno zdravstvo FBiH.

Poslovanje banke trenutno se odvija redovno i bez prekida. Zahvaljujući sigurnosnim mjerama koje je ZiraatBank BH poduzela kako bi obezbijedila zaštitu uposlenika, klijenata i poslovnih partnera nastalvlja sa sigurnošću da odgovara na finansijske potrebe.

Kako na najbolji način koristiti bankarske usluge tokom Korona virusa?

Od same pojave, a kasnije i širenja virusa COVID-19, savjetuje se da klijenti što više smanje direktan kontakt s novcem, koji je nosilac velikih zaraza. Da bi se zamijenio kontakt s novcem, preporuka je korištenje debitnih i kreditnih kartica za plaćanje pri kupovini. Jasno je da će plaćanje debitnim i kreditnim karticama koje posjeduju karakteristiku bezkontaktnog plaćanja prilikom kupovine, spriječiti širenje virusa.

S druge strane od izuzetnog je značaja da se koriste digitalni kanali i ATM-ovi prilikom neophodnih transakcija kako bi se izbjegao fizički kontakt među ljudima. S ciljem da doprinese zaštiti zdravlja svojih klijenata ZiraatBank BH je svojim klijentima obezbijedila besplatno korištenje "ZiraatBank BH Mobile" aplikacije, koja je jedna od najrazvijenijih aplikacija mobilnog bankarstva. Putem aplikacije ZiraatBank BH Mobile, moguće je vršiti otkup i prodaju stranih valuta, vršiti prijenos novca po računima unutar ZiraatBanke, te plaćanje obaveza prema JP Elektroprivreda i BH Telecom bez provizije.

Pored bankarskih savjeta, predsjednik Uprave ZiraatBank BH d.d., Yusuf Dilaver uputio je riječi podrške svim stanovnicima Bosne i Hercegovine, uz nadu da ćemo iz trenutne situacije izaći jaki, zdravi i spremni za nove životne izazove. Ukoliko je bilo kojem klijentu potrebna pomoć, podrška ili savjet, molimo da nas kontaktiraju putem naših zvaničnih kanala.

Dragi klijenti, istinski cijenimo vaše povjerenje, jer mi smo više od banke.