Završeno 80 posto mosta Svilaj, u toku tender za graditelja graničnog prijelaza
Sam most će imati tri trake u svakom smjeru i nastavlja se na dionicu Svilaj – Odžak dužine 10,7 km koja je strateški je važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu saradnju i bolju komunikaciju s EU. Najsjevernija tačka koridora će znatno rasteretiti saobraćaj u Odžaku, kažu iz APFBiH.
Podsjećamo, svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj.
"U toku je izgradnja tri međusobno zavisna infrastrukturna projekta koja se implementiraju od strane različitih institucija. Radi se o izgradnji mosta Svilaj, GP Svilaj te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je da se obavi tehnički pregled dionice. Uprava za indirektno oporezivanje implementirat će izgradnju graničnog prijelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutno je u toku tenderska procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo prometa i komunikacija implementira izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine, a kada se realiziraju nabrojani infrastrukturni projekti dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, Šef projekta.
Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.
Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 miliona eura sa PDV-om, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicione banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH. Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konsultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španije.