Drugoplasirani iz naše zemlje je Univerzitet u Banjoj Luci (UNIBL) koji već dvije godine bilježi rast na listi. Pretprošle godine u ovo doba bio je 4834., prošle 3393. na svijetu, a sada je na 3161. poziciji.
Iz BiH je trećeplasirani na Webometricsovoj listi Univerzitet u Tuzli na 3242. mjestu, a slijedi Internacionalni univerzitet BURCH na 3556. poziciji.
Listu bh. univerziteta nastavljaju IUS, Sveučilište u Mostaru, Univerzitet u Zenici, Sarajevo School of Science & Technology, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Internacionalni univerzitet Travnik...
Prema podacima Webometricsa, u BiH je registrovano 47 obrazovnih institucija.
Harvard najbolji na svijetu
Kada su u pitanju svjetske razmjere, najbolje rangirani univerzitet je američki Harvard, a slijede ga Stanford i Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Od 10 najboljih univerziteta na list devet je američkih. U krug 10 najboljih uvršten je jedan evropski - Univerzitet Oxford na 7. poziciji.
Slovenci najbolji u regiji
Najbolje plasirani u regiji je Univerzitet u Ljubljani na 307. poziciji, dok je Univerzitet u Beogradu 464. Webometrics je Univerzitet u Zagrebu pozicionirao na 619. mjesto, a Univerzitet u Splitu na 985.
Univerzitet u Novom Sadu je 1009., Univerzitet u Mariboru 1102., a Univerzitet u Nišu 1503. Makedonski Univerzitet Sveti Ćirilo i Metodije u Skoplju se našao na 1565. mjestu, a Univerzitet Crne Gore na 2072. Univerzitet u Tirani je plasiran na poziciju 4719.
Webometricsova top-lista koju razvija laboratorija Španskog nacionalnog istraživačkog vijeća, obuhvata blizu 12.000 svjetskih univerziteta, a sastavlja se dvaput godišnje - u januaru i julu. Rang zavisi od četiri kriterija: utjecaj, prisutnost, otvorenost i izvrsnost.
Cilj web indikatora koji se koriste u metodologiji Webometricsa je pružanje pouzdane i sveobuhvatne procjene globalnog učinka pojedinačnih univerziteta na osnovu njihovih aktivnosti i rezultata prisutnih na internetu, odnosno njihove relevantnosti i utjecaja. Webometrics pozicija univerziteta zavisi od obima i kvaliteta dostupnog i transparentnog sadržaja koje ta akademska ustanova proizvede, od visokocitiranih web publikacija pa do svih drugih sadržaja koji uključuju izvještaje, konferencije, teze, seminare, digitalne biblioteke i druge publikacije univerziteta i njegovih fakulteta, departmana, istraživača i studenata.