Građani BiH tokom pandemije na YouTubeu najviše gledali "Zadrugu", Baku Prase, Omču...
Udruga studenata odnosa s javnošću iz Mostara napravila je kratak pregled najposjećenijih YouTube kanala. Analizom prvih deset videozapisa na YouTube trendingu Bosne i Hercegovine, u razdoblju od 1. aprila do 1. maja 2020. godine dobiveni su raznoliki i pomalo neočekivani rezultati.
Poznati youtuberi Meca, Baka Prase te Omčo su oni koje su građani najviše gledali.
Serije koje su bile najviše praćene su ''Dobro jutro, komšija'' i nova serija ''Južni vetar''.
Reality televizija sa svojim najpoznatijim projektom ''Zadruga'' zauzela je najviše mjesto na listi gledanosti.
Emisije zabavnog karaktera, koje su prema analizi najviše zabavljale gledatelje, su ''Veče sa Ivanom Ivanovićem'', potom ''AmiG show'' te ''Paparazzo lov''. Tokom aprila, po bh. trendingu, najviše se slušao Gazda Paja i Marlon Brutal s pjesmom ''Dizel'', drugo mjesto zauzeo je youtuber Baka Prase s pjesmom ''Korona''. U stopu ih slijede Anastasija s pjesmom ''Volim te'', kao i popularni dvojac Buba i Jala s pjesmom ''Karantin''.
Četvrto mjesto je pripalo In vivu za pjesmu ''Gagarin''. Peto mjesto dijele Sara Jo, Ana Nikolić i Emina Jahović i njihove pjesme ''Kaži mi'', ''Ti si kriv'' te ''Kriziram''. Niže pozicionirani, ali ipak na listi top 10 pjesama, našli su se i Mirza Selimović, Amar Gile i Ivana Selakov te Hurricane sa svojim hitovima.
Očekivano ili ne, korisnike YouTubea tokom aprila najviše je zanimao zabavni i muzički sadržaj.
YouTube trending, podsjećamo, gledateljima pokazuje šta je trenutno popularno na toj platformi u određenoj zemlji. Trending nije personaliziran prema individualnim korisnicima te je on isti svim gledateljima u državi, a ažurira se otprilike svakih 15 minuta.