![Kupci mnogo više cijene udobnost od dizajna (Foto:Screenshot)](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_210129026.jpg?v=1)
Kako su naveli iz kompanije, potrošači trenutno žele što udobniju odjeću, a Levi's je zbog toga spreman upustiti se u avanturu izrade različitih modela tzv. "vrećastih" modela farmerki. Direktor kompanije Chip Bergh najavio je kako Levi's trenutno prilagođava svoje pogone novim trendovima.
"Mislim da nekako predvodimo industriju kada je riječ o ovom trendu. Nove farmerke su mnogo 'šire' nego što su bile farmerke prošle sezone. Ovi modeli već se nalaze u našim prodavnicama i dostupni su i za muškarce i za žene", rekao je Chip Bergh.
![Neki od novih modela farmerki kompanije Levi's](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210129026.2_xl.jpg?v=1730639445)
Bergh je također izjavio kako je trend širokih i ležernijih krojeva trenutno zastupljen i u dizajnu drugih odjevnih predmeta.
Pored Levis'a, nove modne trendove prepoznale su i druge kompanije iz modne industrije. Američki brend JNCO iz Los Angelesa ponovno je u prodaju pustio svoje poznate modele farmerki sa širokim nogavicama koje su bile naročito popularne tokom devedesetih godina 20. stoljeća.
![Kultne farmerke devedesetih](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210129026.1_mn.jpg?v=1730639445)
"Iako je pandemija koronavirusa negativno utjecala na rad mnogih brendova, prodaja ovih modela farmerki zabilježila je rast. Farmerke sa širokim nogavicama imaju kultni status i udobne su, a to je ono što ljudi trenutno traže", rekla je Camilla Revah, potpredsjednica kompanije.
Ipak, promjena stila i uvođenje novog-starog dizajna, bar kada je riječ o Levi'su, nije bila dovoljna da kompanija ostvari bolje rezultate prodaje u ovom periodu.
Pandemija koronavirusa i dalje se osjeti na rezultatima svih kompanija pa tako i u rezultatima modnog giganta čija je prodaja pala za 12 posto u posljednjem kvartalu 2020. godine, što je uzrokovalo i pad dionica ove kompanije.